Gå til innhold

April: Gutten min blir helt hysterisk

Anbefalte innlegg

og da mener jeg fulstændig totalt gal!! Det skjer heldigvis ikke hver dag, men det skjedde idag, og det er helt forferdelig. Han skriker og skriker og hiver seg på gulvet og sparker med beina og vifter med armene. Forstår ingenting. Idag skjedde det da vi glad og fornøjd kom hjem, og så tok jeg av han skoene og så satte han igang. Prøvde om han ville ha skoene på igjen, men det var han ikke interessert i. Så han skapte seg istedenfor i ca et kvarter-20 minutter. Og det er altså jækla lenge når han holder på på den måten.

Ellers er han den mildeste og gladeste gutten, så jeg vet heller ikke hvordan jeg skal takle det overhodet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6221657-april-gutten-min-blir-helt-hysterisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he har ikke det helt på samme måten men av og til går hun fullstendig i vranglås......jeg lar henne bare ligge å bælje ofrer henne ikke et blikk en gang...høres veldig slemt ut men her slutter hun tidligere når jeg gjør det på den måten....Men det er heldigvis ikke så ofte da.....Når hun kommer til seg selv igjen får hun masse oppmerksomhet og pos. respons. Nei hege jeg er ingen ekspert...hehe Gullet er prøvekaninen min....

åå..så godt å¨høre at det ikke er bare her.

Isted når vi spiste middag (sen middag idag ja) så holdt han det gående i en halvtime,ble helt hysterisk,sparka,slo,skreik og heiv seg i gulvet og alt annet han kunne finne,men han har vært slik nå ett par ganger om dagen etter at han ble syk,så tror det er det,igår var vi på cafe,da skapte han seg totalt,pappaen måtte bare gå ut med han til slutt,holder gjerne på i en time,og etterpå så er han så blid og fornøyd at man skulle tro det var to forskjellige barn...

Lurer litt på om det kanskje er litt trass også...og spesielt nå etter at han har startet i barnehage..er slitsomt når de holder på,men er jo ingenting vi kan gjøre som gjør det bedre,så han må bare holde på til han blir ferdig,rører vi han blir han hysterisk,alt er galt da.

Ja, det er sikkert noe trass... Og det er jo selvfølgelig sammen med oss forældre at de skal avprøve grenser...

Hadde jo håpet at han først kom i trassalderen når han var 18 og hadde flyttet hjemmefra :)

Godt å høre at det også gjelder andre aprilbarn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...