Gå til innhold

April: Sover dere 8 timer hver natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste av oss trenger jo 8 timer søvn hver natt, men får dere det til?

Vekkerklokken min ringer kl 06.10, og da er det bare å telle 8 timer bakover. Det er ikke ofte jeg sovner kl 22.10!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he nei du det er ikke ofte jeg få 8 t på øyet men jeg trenger det virkelig for tiden.

Skrevet

jeg sover ofte fra 00 til 08.. og 23 til 08... og 22 til 08 hihi.. så jeg får nok nok søvn, ja..

Skrevet

Jeg sover ca 7, og det er fint nok for meg - selv om jeg gjerne tar en liten lur midt på dagen hvis muligheten byr seg :) Nå er jeg jo gått fra på barselspermisjon :), men ellers blir det engang imellom i helgene at jeg får en liten blund mitt på dagen.

Skrevet

jeg er periodevis veldig treg med å sovne, men uansett blir det aldri mer enn 7 timer. dvs jeg legger meg i senga 7,5 timer før jeg skal opp, men sovner sjeldent sånn at jeg får mer enn 6 timer..

Skrevet

Tja, sånn nesten i hvert fall. Alle sånn "smarte damer" sier jo at man må benytte seg av sjansen til å legge seg tidlig som barnene, for da har man mulighet tilå sove leeeenge, og våkne uthvilt. Men hvor gøy er det å legge seg klokka åtte da? Det er jo blitt så rolig og deilig da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...