Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra noen dager før positiv eggløsningstest og frem til mensen har jeg noen rare stikkninger og en slags strekkfølelse i området rundt eggstokkene. Jeg trodde kanskje at dette skulle variere mellom eggstokkene alt etter hvilken side egget blir sluppet, men jeg kjenner aldri noe på høyre side. Noen andre som har det slik, eventuelt vet en logisk forklaring på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. Har akkurat hatt de samme stikningene i siden.. kun V side...=) Men er ikke sikker på hva det kan være...

Skrevet

Hmmm, det var jo rart. Det ville jeg ha undersøkt hos gyn....Bare for å se at alt er i orden med høyre eggstokk. Mulig det kan være sånn at man ikke absolutt kjenner det på begge sidene, men jeg ville spurt bare for å være sikker....

Skrevet

samme her, venstre siden stikker i perioden e.l til mens... vet ikke hva d er, mne jeg pleier å kjenne at eggløsningen kommer når det stikker som verst...

Skrevet

Dette er fra hovedinnlegger; Takk for svar.... Jeg har såvidt startet utredning for barnløshet og vært til gyn. og tatt ultralyd osv. Fikk da beskjed om at alt virker normalt. Det som er så rart er at det ikke er sånn at jeg kjenner dette den ene syklusen og ikke noe den andre. Jeg kjenner det på venstre side hver gang. Skjønner ikke det her jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...