Gå til innhold

Maja-Mor!!!!!!

Silje & prinsen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at du har en dårlig dag du også... Samme her.. Er i min 10 pp, og begynner å bli ganske lei...Alle rundt meg blir gravide og går kun å maser på korti eg skal ha.. Syns det er ganske tøft til tider!! Har ikkje brukt noe som helst prevamsjo de siste 2 årene, så lurer på om det e noe galt, eller om det bare tar tid med oss!! Lurer på å snart bestille meg legetime for å få skjekket opp i ting( Til oss begge).. Disse pergo kurene dere snakker om, hva er det? Noe som skal få frem EL? Er det noe en får hos lege eller?Har prøvd litt med solvipect disse dagene, men blir såå dårlig av den at e brekker meg... Har du oen andre gode råd?

Hvor gammel er du egentlig..? Eg er 21.... Må bar eha noem å syte med...=) Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Ja, jeg har en jævlig dårlig dag, så takk for at du gidder å sutre med meg!

Jeg har pco og har sjelden el, kanskje en eller 2 ganger i året...Så nå går jeg på pergo for å få el, det hjelper til at egene modnes. Det har jeg fått av gyn...

Vet ikke hva jeg gjør hvis det ikke blir spire denne gangen heller....

Jeg er 34 år og dritt lei prøvig ;-)

Skrevet

Er det noe Gyn kan bekrefte på UL, eller på blod prøve?.. Må bare spørre.. Har ikke hørt om det før...Samme sier eg.. vet ikke hv aeg kommer til å gjøre...Kanskje best å bare koble helt ut, men det er då ikke så lett..=)

Skrevet

Ja det er gyn som diagnoserer og følger opp. Man kan påvise el ved blodprøve og dermed også se at man ikke har hatt el...

Skrevet

Ok..Når eg var hos gyn fortalte eg om at vi ønsket oss barn og hadde prøvd lenge..Han skjekket meg og sa at alt var bra, borsett fra en stor cyste på venstre eggstokk ( Som eg har tappet no) Håpte at det kunne vært den som hadde vært et hinder siden den var så stor, så vi får bare vente å se hva som skjer...

Venter TR 22 sept... Self akkurat då vi skal til syden...(Håper det blir drømmeferie, og Tr holder seg borte) Det hadde vært perfekt...=)

Skrevet

Jeg har IKM 27.9...

Da kommer du hjem fra ferie med gode nyheter til oss, hvis de ikke kommer før....

Skrevet

Ja det hadde vert fint du, men det tviler eg faktisk på...=) Er ikke så heldig eg vettu...=/

Skrevet

Da er vi i samme båt...jeg ender nok opp i ørtenhundreog fjortenfantasillioner pp før jeg gir meg...

Skrevet

Samme her..=) Men tror eg er passe lei til dess...=) Er jo drit lei allerede!!!!!

Eg vil ha spire i magen min!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...