Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bebe Confort High Trek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på denne vognen med windoo bag.. Men har ikke hørt noe særlig om denne vognen.

så positive og negative erfaringer mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive et helt likt innlegg. Tenker også på denne vogna med samme bag og Creatis bilstol. Fikk et godt inntrykk av selgeren, men hadde vært kjekt å høre om noen har erfaring med denne vogna.

Kanskje ikke den vogna de fleste kjøper pga prisen, men de sa at i Bergen selger de massevis av den, så noen må jo ha den, eller hva?

Skrevet

Ser også MANGEN i bergen med den vognen, har lest endel om den her inne, aldri sett noe negativt om den.

Bare masse skryt =)

Kan jo søke på den i forum, eller trykke dere litt bakover sidene her, så finner dere nok noe!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd vognen, men jeg hadde bilsetet (Creatis) til jenta vår. Var kjempefornøyd med det: god sittestilling, vi kunne fjerne en innleggspute så setet ble større da hun kunne sitte. God støtte rundt hodet, og ikke minst: trygt. Gjort det svært godt i sikkerhetstester.

Har lagt vårt ut til salg nå, siden hun er for stor til det. Pent brukt og jeg garanterer at det ikke vært med i kollisjon eller bråstans.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8281508

Skrevet

hei, jeg har denne vognen, til jenta mi på 4 mnd. Har også bilsetet, som man klikker på understellet hvis man feks er i butikken el. lign. Er veldig fornøyd med Windoo-bagen, den er lun og god, fungerer fint som vugge, og er grei å bære med seg. Veldig praktisk med bilfester også, når barnet er for liten til stolen.Men jenta mi er prematur og veldig liten, så det er mulig bagen er litt smal for "vanlige bebiser"? Understellet derimot synes jeg er litt irriterende. Dårlig fjæring, men det har jo alle vogner for tiden synes jeg..Det er en fin vogn for byen, men egner seg absolutt ikke for ulent terreng! Skjønner ikke hvordan de kan kalle det en terrengvogn!!

Skrevet

He he, var du tilfeldigvis på Babykos i Sandvika? Det var hun jeg handlet hos, for over 10000 kr..

Skrevet

Så mange gode svar! Da tror jeg vi går for denne, selv om den koster. :o)

Men når det er lettvint å behandle vogna og det er stort fokus på sikkerhet, så synes jeg det er verdt det.

Var inne på finn.no og så på bilstolen du som nevnte den hadde lagt ut. Så veldig bra ut, men vi kommer ikke til å kjøpe noe utstyr før vi er over de første 12 ukene. :)

Var på messe på Sola hvor Babykos hadde stand. ;)

Skrevet

Veldig glad for tilbakemeldingene! Har også vurdert Emmaljunga City Cross med bag, nettopp fordi den også er nett og lett. Erfaringsmessig blir vognen fraktet med i bil i tide og utide, og da har jeg ikke lyst på store og tunge vogner som f.eks Simo og Brio. Har veldig lite lyst å bruke så masse penger på en vogn jeg kanskje vil irritere meg over, så kanskje det er mer safe å kjøpe den Emmaljungaen... Får ta en ny vurderingsrunde en dag. :-)

Skrevet

Hei mamma til 2, hvis du vil "safe", så ville jeg kanskje gått for Emmaljunga, jeg er fortsatt litt irritert over understellet..Og at jeg brukte så mye penger..Men det har kanskje med at jeg liker best fire hjul, denne har jo tre...Lykke til med vogn-kjøp :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Men du, sarahmor, hva syest du om kalesjen til sportsvogndelen? Har sett litt igjen på denne vognen, og kalesjen virket litt spe og lite robust for surt og kaldt vær? Nå skal ikke vi begynne å bruke den delen før til våren, så sånn sett er det vel ikke noe stort problem.. Men lurte på om du hadde noe synspunkt på dette? :-)

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg har Bebe Confort High Trek og er veeeldig fornøyd :D :D :D

For meg er det absolutt den fineste vogna også!

Skrevet

Helt ening med deg, Maria. Dette er helt klart den beste vogna på markedet. Vi har denne til snuppa på 1 1\2 år nå og er fortsatt storfornøyd. Jeg ser stor forskjell på komforten på denne vogna og på andre vogner i venneflokken. Snupp sitter mye høyere enn andre og stortrives i vogna si......

Den kan bestilles til halv pris på culladelbimbo.com Vi betalte 6000,- for bagdel, bilsete og sportsvogndelen + regntrekk og myggnetting.

klem klem

Skrevet

hei mamma-til-2,

jeg er helt enig med deg- kalesjen er veldig "pinglete", men det som er fint er at du kan ta kalesjen fra Windoo-bagen og feste den på sportsvognsetet! Da er det en helt ny vogn! :)

Skrevet

Er det italiensk det står på på den siden?

Jeg er ikke helt stø i det språket dessverre.... ;)

Skrevet

Nå har jeg endelig bestemt meg og har kjøpt High Trek`en! :-) Den er jo bare kjempefin, og gleder meg til å bruke den! Takk for tips og råd! :-)

Skrevet

Så dyr en vogn.... Hadde aldri kjøpt en så dyr en... Men det er jo min mening...

Hadde lest om denne moren som hadde en ulykke med den først jeg: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6583838

(Hvor lenge er de vognene holdbare? Holder jo ikke lenge... Vips så er det andre vogner som er in, og vips 10 000 bortkastet...)

Skrevet

Vognen er egentlig ikke mye dyrere enn andre vogner, jeg betalte nesten 10000 for dypvogn, sportsvogn og bilsete.

Skrevet

Synes heller ikke prisen er så vanvittig høy i forhold til hva du ellers må betale for dypvogn, sportsvogn og bilsete. Føler jeg sparer en del når bilstolen kan brukes lenger enn vanlige, og når jeg må ha større bilstol så tar de den gamle i innbytte og jeg betaler bare mellomlegget for ny. I tillegg så er sikringsmulighetene i bil så fleksible siden man kan bruke bagen også sikkert på en enkel måte. Det passer meg utmerket! Fordelene er så mange for vår del, både med tanke på størrelsen sammenlagt, vekt, fleksibilitet, sikkerhet, og komfort for både foreldre og barn. Og de har 25% rabatt på enkelte farger, så hvis man ikke er så kresen på fargen så er det hvertfall ikke noe spesielt dyrt!

Vi synes i alle fall vognen er verdt pengene. Men folk har jo forskjellige behov da, og jeg forstår veeeldig godt at de som ikke bor i by ikke har denne på førsteplass på ønskelista. Da har man ofte et annet behov. :)

Skrevet

Kjøpte full pakke med windoo, sportsdel og bilsete fra Frankrike. Sparte ca 3500,- inkl. porto og moms (betalte altså ca 7000,- for alt). Var også i kontakt med den italienske nettbutikken som ble nevnt her. Bare skriv en mail, så svarer de deg kjapt på engelsk - sa til meg at de fikk mange bestillinger fra Norge.

Vi er hvertfall kjempefornøyde med vogna til vår mai-jente. Har også prøvd sportsdelen noen ganger, og da er hun superfornøyd:-) Ang. kalesjen til denne, kan den virke litt "veik", men det går an å flytte over kalesjen fra windoo-bagen.

Anbefales!

Skrevet

Glemte å nevne; vi bor i byen, og den er helt super i trapper, på brostein osv. Har også prøvd den på "landet" og fungerer suverent når man låser forhjulet slik at det ikke snurrer 360 grader:-)

Skrevet

Så bra!

Vi skal i alle fall kjøpe denne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...