Gå til innhold

ønsker meg en til!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Høres sprøtt ut da jeg hadde det tungt i sv. Bekkenløsning og kvalme.

Sa da til meg selv at dette er siste!

 

Men har nå ombestemt meg, kunne tenkt meg en til. Gå gravid, føde og ha spebarn. Deilig er det også å se dem vokse, elsker min to åring og babyen. Men føler meg liksom ikke helt ferdig. Mannen er 42 år og sier at han er for gammel. Er han det synee dere? Jeg er 33 år.

 

Noen som føler det samme?

Hvor mange barn har dere ?

Hvor stor aldersforskjell er det på barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dine nå? Jeg har to døtre, ei født 21juli 2004 og ei født 28juli 2006. Synes to år er kjempe fint mellom de, tror ikke jeg hadde klart å ha de nærmere i alder. Hun på to er såpass selvstendig nå så ting går så bra med de to sammen.

Kunne tenkt meg flere, det å være gravid, føde og barseltida er så spesiell, men det blir nok ikke fler på oss. Det babysuget tror jeg man får uannsett hvor mange barn man har:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en liten gutt på syv uker, og skal helt sikkert ha flere! (Om jeg er heldig og får det til neste gang også, da, tar ingenting for gitt!)

 

Alder er vel bare ett tall, det viktigste er vel hvordan man føler seg... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 år er da ingen alder. Se bare på Arve Tellefsen!!

 

Vi er i begynnelsen av 30-årene og Victoria er vår første. Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt at hun skulle bli enebarn, og det blir hun nok sikkert ikke heller....vi må bare få denne fødselen litt på avstand først (ble litt skremt, begge to...)

 

Synes ca to års aldersforskjell høres optimalt ut. Selv har jeg søsken som er 9, 12 og 14 år eldre enn meg, og som barn følte jeg meg mange ganger som et enebarn. Jeg har alltid hatt ett godt forhold til alle tre altså, men synes likevel at vi av og til er på forskjellige planeter! ;)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og ønsker meg en til. Men mannen sier stopp og kroppen min. Tror at de fleste tenker slik. Er nok noe kroppen og sinnet bare må jobbe seg ut av. Jeg har også en to åring og en 2 mnd baby. Verdens deiligste barn, som også alle foreldre synes.

Lykke til videre alle julimammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...