Gå til innhold

hvor laster jeg ned farskapspapirer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor finner jeg sånne farskapspapirer så vi kan erkjenne farskap på forhånd før babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt sikkert, men gjetter folkeregisteret? Ellers får du disse på sykehuset du føder på.

Skrevet

Vi fikk de papira hos jordmor, ellers får dere de på trygdekontoret... Noen må se at far skriver under på papiret... Er sånt papir som skrives gjennom flere ark samtidi, så går nok sikkert ikke an å laste det ned..

Skrevet

Det er visst ikke såå enkelt! Dere må nemlig ha vitner når dere skriver under på det. Så da må dere møte opp sammen på trygdekontoret. Skikkelig pes!

Jeg ringte nemlig om det der. Og siden jeg og samboer er sammen og ikke snusk der anbefalte han at vi skrev under på sykehuset. (samboer har litt vanskeligheter med å stikke fra jobb)

Grunnen til at de helst vil at man skal gjøre det på forhånd er at sykehuset ikke er et gunstig sted å skriver under i en slik sak. Ikke alle som har et greit forhold til faren...

Skrevet

Hei!!

Jeg fikk papirene av jordmoren min og fylte de ut hjemme. Jordmor sa det var like greit for henne at far skrev under på det hjemme, men da måtte jeg ha med meg en form for hans legitimasjon på neste time. Tok med meg papirene og bankkortet hans ned neste time, så var det fiks ferdig! Men det er kanskje ikke sikkert at alle andre jordmødre vil gå med på det samme...

Skrevet

takker for svar. Da får jeg sette sambo på skaen med å ordne opp.

Skrevet

Vi fikk papirene hos jordmor så blev han med og skrev på. Da kunne han også høre på hjertet og få litt info fra jordmor. Bli litt delaktig helt enkelt. Veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...