Gå til innhold

april 2005... (ja, fem)

Anbefalte innlegg

Skrevet

pst...hei schnupper!! Ikke sladre nå da, ok? skal si det om to-tre uker... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søren og, tror kanskje jeg slapp bomben likevel... hehe...

Skrevet

snakker til felles kjente her inne... intern melding...

Skrevet

jeg visste det *fnis* og har visst det leeeeeenge! jeg trodde nemlig vi hadde hatt et lite sommeruhell og jeg ville da hatt termin 13. april... og du har når?

Skrevet

13 april... hihi.. synn dere bomma da!!! :(

Skrevet

HURRA for **synne**.........så artig....når har du termin???? Nysgjerrig jeg hehe.......

Skrevet

det var dette jeg mente! Hehe!

Såå koselig! er du langt på vei?

Enda en anonym gravid busted, da er det bare resten.. :):)

Skrevet

9+0 i dag! :) flink å skjule det så lenge??!!! -og tusen takk yaddaline som har klart å holde tett.. *knis*

Skrevet

oi oi du har kommet langt jo....jeg er 7+ 0 i dag....du er to uker forran du da......Er det offisielt da??? Dålig???

Skrevet

dårlig innimellom og stuuuup trøtt.... ikke offisielt enda, så håper tanta mi ikke leser dette..

*gulp* bare foreldre og søsken som vet det -og ei venninde.. :)

Skrevet

bare artig vettu - tror forresten det er fler som har mistanke ;o)

litt glad for at jeg fikk utsatt uhellet mitt litt, ikke så kult med barn med samme dato for fødsel (matilde er jo født 12/4-05), hehe. selv om jeg hadde vært glad UANSETT (ikke misofrstå). jaja, nå får jeg satse på junibaby likevel :o)

Skrevet

Jeg er sååååå nyyyfiken....har du vært gravid Yaddaline???

Skrevet

nei, vi hadde bare litt upreventert sex i sommer rett rundt el, og så fik jeg veldig mange rare magesymptomer en periode (innbilt, eller i alle fall hadde ikke noe med graviditet å gjøre), så var sikker på at det ble nytt aprilbarn på oss. men tanta kom likevel. og utålmodigheten på ny baby på kjøpet ;o)

Skrevet

hmmm jeg merker det ikke enda jeg....men så er jeg av de som ikke merker det...Sist gang var jeg hverken kvalm eller vondt i puppene...merker rett og slett ikke at jeg er gravid...og bra er det.....*s

Skrevet

oki da er jeg oppdatert *fnis*.......hehe hadde jo vært arti med en aprilbaby på deg også... Ja ja det blir sikkert junibaby......

Skrevet

Grattis med spiren, synne! Tror du slapp bomben for tidlig, ja. Sorry at jeg også fant det ut, men kjempeartig uansett; )

Skrevet

Jeg følger på. Gratulerer. Så koselig.. Hva gjør dere andre her? Noen som har et forklaringsproblem??? *s*

Skrevet

takker for gratulasjoner! :) Har ikke prøvd å holde det så veldig skjult, siden jeg med vilje har signert med nick her inne, og så regna jeg jo med at folk ble nyskjerrige og snoka litt rundt.. hehe.. men kjekt at dere holdt det for dere selv :)

Skrevet

Du ble nok avslørt for lenge siden ;-) Gratulerer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...