Gå til innhold

Nå er det meste i hus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt æ har kjøpt tel den lille i mage e en liten kvit kjøredress... har funnet ut at æ må få sambo tel å klatter på kvesten å finn frem småklean, så æ ser ka som en nøytralt og om det e nå æ verkelig må ha og ikke bærre har løst å kjøp... exit sku vesst få inn en del nøytralt nu.. så det glæda æ me tel å se... syns de har super kvalitet på klean...

Ellers har æ alt fra før... litt kjedelig egentlig...

Uff, vi har ikke begynt så veldig...men har skrevet liste da....lurt å være tidlig ute før en blir for stor og tung (det samme med julen...erfarte det fra sist..fikk desemberbarn da også)...men har jo mye fra forigemann da...det blir 2 år mellom dem (2 gutter). Men satser på å være klar med det meste i løpet av oktober .... november skal jeg bare kose meg...og hvile slik at jeg blir klar...kanskje en liten husvask (sammen med min mann som skal gjøre alt det tunge) en gang tidlig i november...

Annonse

her er og det aller meste i hus. fikk stellebord med komode, bilsete, vippestol, seng, babycall, badekar, klær, handkler, sengesett, pluss mye mer av en veninne. og så har eg fått litt klær av min søster og eg har kjøpt litt selv. så nå mangler vi kun vognen. Har en sportsvogn, men den kan vi ikke bruke før barnet er litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...