Lykke*m2* Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Skrev et innlegg her forleden dag ang. min lille som ikke har hatt avføring på 14 dager. har prøvd det meste. massasje, termometer osv. Bør jeg kontakte lege? Hvor lenge kan de gå slik før man må gjøre noe. Blir så stresset av dette. Tror ikke han plages. Lillemann er bare 10 uker. Han får bare mm
Sanna&Simen Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Ikke noe unormalt med det! mm-barn får svært sjelden forstoppelse. Min datter gikk 20 dager en gang da hun var baby, og da var det bæsj opp til ørene!
Lykke*m2* Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Takk for det, da skal jeg prøve å slappe av...
Blomman Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 grunnen til at det kan gå opptil 14 d og mere til mellom hver avføring for mm ernærte babyer, er at mm er så lettfordøyelig at at hos noen absorberes alt slik at det blir lite som kommer ut. men du kan og få et skikkelig lass. Så lenge babyen er fornøyd og virke plaget med luft så ta det m ro. Får han luftplager før dette skal ut fortsetter du med massasje (legg babyen på fanget med hodet på knærne dine og pres knærne mot magen - hold og slipp....., og masasje under fotsålene gir og fart på lufta) termometermetoden. du kan og gi minifom.
Lykke*m2* Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2006 Takk for det Blomman, føler jeg maser men blir bare litt bekymret. Fullammet ikke første gutten, så er litt uerfaren men veldig glad for at jeg fullammer denne lillemann...
Blomman Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 bare spør - du maser ikke- synes det er moro å hjelpe jeg vet du klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå