Gå til innhold

Noen som har erfaring med QR el test???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte sambo ut etter test, og har alltid brukt CB digital. Kom hjem med Quick Respons. Der må jeg tolke streker, og tidsperspektive er anderledes. 24- 48 timer, mot 12-36 på CB. Tenk om jeg tolker streken feil og misser på EL. Vi må tross alt reise langt og inseminere så vi har kun en sjangse. Heldiggriser som bare kan "ha" dere flere ganger rundt EL:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, lurer egentlig på det samme. på apoteket hadde de bare en test igjen og det var QR...

er nå på dag 8 og skal begynne testinga på lørdag...

1-0 til norge...tjohei

Skrevet

Hei!

Har bare gode erfaringer med QR. Den er ikke vanskelig å bruke eller lese av. Bare les godt i bruksanvisningen så går det bra!

Skrevet

Har veldig gode erfaringer med QR, synes de er lette å tolke :-)

Skrevet

Som jeg føler jeg har sagt 100 ganger før. Jeg tok QR-tester 6 morgen på rad. Negativ. Tok en CB kveld 6 dag... (bare for "gøy" hadde 1 test liggende) den va positiv.... tok en ny QR morgen 7. dag... NEGATIV?? Jeg hadde venta at den skulle være positiv.. Derfor vet jeg ikke helt med den QR??? Snakket med produsenten. Han sendte meg 7 nye tester GRATIS .... kanskje han trodde det va noe feil med de... Neste runde blir det både QR og CB .....

Ane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...