Gå til innhold

Tenk vist eg ikke kan bli gravid...

Anbefalte innlegg

Tenker dere sånn av og til? Eg gjør, og det sremmer meg virkelig... Å bli gravid og føde et barn er det eg ønske meg mest i hele verden...=) Men av og til surrer det i hodet, tenk vist det aldri skjer...Blir ganske deppa innimellom, og føler eg ikke har noen å snakke med det om...

Gla eg har dere her inne, så eg kan " syte" litt til.. Føler meg av og til som en dum sytepave, men må bare lufte det for noen.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6220537-tenk-vist-eg-ikke-kan-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanken har nok streifet oss alle...Men det burde vært en lov som sa at vi skulle fått beskjed om det når vi var 16 år: Tenk hvor mange bekymringer vi da kunne spart oss den gangen. Når vi virkelig IKKE ville bli gravid.. og angret som pokker på at vi ikke brukte prevensjon... Ja ja.. hadde verden vært så enkel

Vet du hva, det skjærer i hjertet mitt når jeg tenker på det. Det jeg ønsker meg mest av alt her i verden er å bli mor. Vet at det er mange foreldreløse her i verden som trenger adoptivforeldre - men ønsket om å bli gravid og få egne barn er bare så utrolig stor. Da jeg var liten og folk spurte meg om hva jeg ville bli når jeg ble stor svarte jeg visst alltid mor. Så fulgte de opp med hva jeg ville jobbe med - og da svarte jeg at jeg skulle være hjemme og passe på barna mine mens mannen jobbet :-) - Det ønsket har heldigvis endret seg - men har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Så derfor er det jo typisk at det ikke skulle gå for oss. Huff...

Nei vi må tenke positivt! Måtte alle inne på dette forumet bli gravide innen kort tid ;-)

Klem

jeg trur også disse tankene kommer snikende til de fleste som må prøve litt (eller litt lenge...) før det klaffer. er nok noe biologisk i oss, plutselig en dag føler vi oss klare for å få barn, og da blir det noe av det viktigste i livet å få til.

heldigvis er det jo en relativt liten andel som aldri kan få egne barn da. vi må jo bare PRØVE å fokusere på at sjansen er mye større for at vi skal lykkes enn at det aldri skal skje!

men for all del, det hjelper ofte å skrive om de frustrerende tankene, og her inne er vi flere til å ta i mot.

ønsker deg LYKKE TIL med å bli mamma SNART!!

Annonse

Ja off, dette tenker jeg og på inne i mellom men jeg tror faktisk det skal en del til før alt håp er ute. En venninne av meg hadde gitt opp etter prøvning i ti år(!) og da kom det plutselig fire stykker på rappen! Kroppen er jo litt sånn at den bestemmer selv når den vil fungere og ikke;) Her inne skal vi alle bli gravide! Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...