Gå til innhold

Ang. eggløsningstester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Når man har eggløsning vil hcg stige, men når går den tilbake til normal igjen? Etter mensen??

Håp det noen som kan svare meg på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ved et svangerskap at man produserer hcg. Men det er kanskje LH du tenker på (luteiniserende hormonet) .... Vet igrunn ikke når det er tilbake til normalen...men det er nok etter mensen og alt er ute...

Håper noen andre har klokere svar enn dette :-)

Skrevet

Hm... vet ikke helt... men tror ikkje LH er høyt hele tiden fram til mens? Da ville vi jo hatt positive el-tester LENGE... LH er på topp rett før el, så synker det vel.....??

Jeg hadde 6 negative tester (morgen) testet kvelden dag 6 med annet merke (CB) den var positiv.... da jeg testet dag 7 for å liksom bekrefte... va den også negativ. De sa at noen har veldig rask stigning.... men det var uvanlig! Jeg vet ikke. Jeg snakket med produsent av det merke jeg brukte... han sendte meg 7 nye tester... uten at jeg ba om det... :-) Snille folk. Så kanskje de mistenkte at det var noe feil med testene....

Ane

Skrevet

Tror de testene feiler noe.. Jeg tok test både 6 og 8 dager etter mens og fikk positivt på begge. dette skal jo ikkje skje... skal pokker teste i morra også for å se.

Njaaa skeptisk til de testene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...