Gå til innhold

Jeg er IKKE ny her!!!!! (Maja-Mor sutrer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan alt om ikm, kan alle forkortelser, vet jo det aller meste om el. Vet for n'te gang hvordan det er å få en negativ test og vente vente og atter vente....

Kan symptomene på svangerskap, kan tegnene på tr og kan telle sykluser....kan kan kan...

Nå er jeg lei av å bli hengende igjen her inne, vil videre snart!! Er så redd for at det var el jeg hadde i dag, men man får da ikke det på dag 8! Pergo'n skal gi meg det fra dag 14, ikke dag 8!!!!!!

Æsj, jeg er så lei av prøvingen. Ventingen på el og finne dager vi skal gjøre det på...

I dag er jeg rett og slett dritt lei!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her Maja- Mor..Er ganske dritt lei eg også!!! Skal det aldri bli vår tur? Er så lei all denne testingen, og neg tester!!

Skrevet

føler med deg.

Du er IKKE alene.

Er så dritt lei selv.

Så nå har jeg begynt å ikke tenke så mye på det og heller tenke mer på å få en fast jobb, så kansje det hjelper å tenke på no annet.

Skrevet

Her er det bare å sutre i vei... Jeg for min del er mest dritt-lei tida mellom EL og IKM. Tiden da hjernen forteller deg at du er gravid, nå gikk alt riktig veien og denne gangen klaffer det. Så tar hjernen helomvending og forteller deg at du kan glemme å bli gravid. Det har ikke funket før, og funker sikkert ikke nå heller... Dette gjør den ca 100 ganger hver dag..Har som du skjønner: møkk-lei-dagen-idag jeg også... Håper du finner EL`n din Maja-mor: det er absolutt din tur nå:-)

Skrevet

Du har rett i det, Alexanders mamma, det hjelper nok å tenke på noe annet. Det gjør jeg fra tr til ca rundtomkring el.... Da er det tilbake igjen, når er el, får jeg el, ta blodprøve for å se om jeg har hatt el. Nei, nå er jeg lei gitt!! Har "bare" 2 kurer igjen av resepten på pergo, vet ikke hva som skjer etter det. Da har jeg hatt 4 doble kurer, men hvis ikke det hjelper da? Huff, nå var jeg negativ gitt...

Ja, det hjelper å tenke på andre ting. Får prøve på det litt nå...

Skrevet

Hei Maja-Mor

Skjønner deg godt jeg.. Jeg er bare på 2pp, kan ikke så mye om alt det du snakker om men prøver å henge med så godt jeg kan... Men jeg er allerede utålmodig. Man blir jo sliten og ikke minst paranoid av å telle dager, ta tester, sex sent og tidlig (selv om det i og for seg er hyggelig... blir bare litt plikt, om du skjønner) Vi har ikke prøvd så lenge, men jeg har prøvd å overtale min mann i 4 år (var gravid for fire år siden - men hadde en abort) Fornuften har talt mot at vi skulle vente til vi var ferdig med studier, fått fast jobb etc, med å prøve. Endelig er vi der! Skulle ønske det bare var å sette igang og så satt det med en gang. Jeg drømmer om å få barn hver natt og føler meg til tider litt sykelig... men det er vel sikker flere av oss som går så opp i dette at det tar litt av. Vi får vel bare godta at det tar den tiden det tar, og smøre oss med tålmodighet... Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)

Skrevet

Huff! Ja, håper du og alle andre her snart blir for opptatt med graviditet og babyskrik til å være her:) Det går nok bra skal du se:) Det er bare den perfekte babyen som venter på å bli laget:) LYKKE TIL VIDERE:)

Skrevet

Begynneå føle meg rimelig altfor klar til å gå videre til neste brett selv jeg...

Skrevet

Jeg drar over i uke 39, blir'u med simsala? Noen andre, jeg er lei og har fått nok!

Skrevet

Tror heller jeg drar videre allerede til uka jeg =)

Skrevet

hehe, stemmer det, du er på 38 du....

Men da får du holde av plass til meg, for nå må det skje noe her, jeg gir snart opp.

Skrevet

Jeg skal holde av plass bakerst ved vinduet :)

Skrevet

heisann :) veldig enig med dere alle sammen :) vi får bare håpe.ønske og tro at vi en gang kan bli gravide, selv om det noen ganger føles leit ut... jeg forstår ikke hvordan noen klarer å bli gravide på one night stand jeg jallefall! jeg har sluttet å kjøpe masse tester for jeg blir så skuffet, og tester tre før ikm. nå bare venter jeg, og som vanlig pleier tante rød komme presis på dag 28... men mne, mellom e.l og ikm er veien kort fra glede til sorg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...