Gå til innhold

Vannavgang nå? Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå i badekaret i sted og kjente plutselig noe som "sprakk" i underlivet, kjentes ut som det kom ut veske fra vagina. Min første tanke var om det var vannet som gikk, vanskelig å vite når jeg lå i badekaret...men har hatt forvann flere ganger, kansje det er det som skjer denne gangen også?Er nervøs nå :-( tok et speil og kikket oppi skjeden,masse slim på vei ut. Men det har jeg jo også hatt mange ganger før...Hjelp noen som har opplevd denne sprekkefølelsel uten at det er vann? Er altfor tidlig nå, er 30 + 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fødeavdelinga nå og spør! Råd fra oss kan ikke erstatte råd fra ekspert. Det er ikke flaut eller dumt å ringe. Det er mange som ringer og spør. du får sikkert komme inn til undersøkelse i kveld om de mener det er nødvending

Skrevet

Jeg ville også ringt fødeavdelingen! Hva mener du med forvann?

Skrevet

Noen ganger er det en hinne utenpå hinnen, men vann mellom. Da kan det se ut som vannet går, men det er likevel ikke åpent helt inn til fosteret hvis den går og da er det er ikke nødvendig å sette igang fødselen.

Skrevet

har ringt og fikk beskjed om å se det an en times tid, evt komme inn hvis jeg følte for det eller det kom ut mer vått. Det som du beskriver "hinne utenpå hinnen" er dte jeg har opplevd to ganger før, forvann kalte jordmor det. Uff så vanskelig å vite dette her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...