Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Nå har jeg prøvd både ingefærtabletter (som visst skulle være veldig effektive), og slike akupressur-armbånd man kjøper på apoteket. Ingenting hjelper:( Er kvalm hele døgnet. Er i 8 uke nå, så det er jo noen uker igjen til det forhåpentligvis begynner å lette. Vurderte akupunktur siden det er noen som har hatt positiv effekt av det, men ble fortalt av fysioterapeut/akupunktør at det kunne føre med seg en viss risiko for abort. Så da tror jeg det er utelukket ja! Noen som kanskje har noen geniale tips å gi bort...? På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Hos meg virket ikke ingefærtablettene før noen dager...da hadde jeg fulgt doseringen som står bakpå. Klarer du å spise noe? Ristet brød? Frukt? Jeg synes det er godt med forskjellig oppskåret frukt. Biter er liksom mer overkommelige ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Har brukt ingefærtbl. i en uke nå, og har ikke merket noe bedring dessverre... Det hjelper faktisk å spise litt ja, men like etterpå er kvalmen der igjen. Skal jeg fortsette slik legger jeg vel på meg uendelig mye etterhvert...he, he. Kanskje ingefærte er mer effektivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Mange som har bedre effekt av ingefærte ja. Sleng oppi en sitronskive med det samme... Jeg drakk det litt i mitt forrige svangerskap, men var sikkert ikke flink nok til å drikke det ofte... Men det hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Ups, kom bort i anonym-knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss.alwayssmiling! Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Hey, er nå en stund siden eg va der du er nå, eg va aldri så gale me å ha den kvalm følesen.. kaste opp gjør eg faktisk aldri, bare kjente som eg sko. Men det som hjalp meg va, før eg sto ut av sengå så ville eg gnagge på en marie kjeks. så når eg sto opp for å gjør meg klar for skole osv, så drakk eg varm melk me honning.. den søte smaken ska vist få det til forsvinne. hjalp veldig godt å bare en uke senere så hadde eg ikke dei "kvalmen" følelser lenger =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå