Gå til innhold

Jeg HØRER hjertelyd!


Stirra ner 32+5

Anbefalte innlegg

Har lurt på om det kan stemme, men i dag er jeg ikke i tvil. Jeg hører hjertelyden til nurket! Har lånt en Babywatcher av en venninne, og skulle prøve litt på gøy. Men jammen er der ikke en herlig jevn puls på 160 der nede! :D

Nå må vi vel få gode nyheter på UL i morgen.... Lurer på hvor langt jeg er på vei. 9+3 er ganske tidlig for å høre fosterlyd, tror jeg.

 

Måtte bare dele min glede med dere! Håper alle får en fantastisk kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så kult!

Vi var på UL i dag, er bare 7+4, jeg da, men det er jo noktil å se at det er en liten klump som vokser og et hjerte som banker.

Veldig moro, til og med sambo ble helt rørt, hihi :)

Husk å be om å få ut bildene så de ikke sletter, evt. få dem på cd hvis de har utstyr til det - jeg fikk bare utskrifter, da, men det er jo moro det også :)

Lykke til i morgen, ikke skummelt, bare koselig !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært fantastisk! Og så kjekt at du har bilder å titte på :D Selv om det kanskje ikke er så mye en ser...he he.

Jeg skal huske å be om bilde hvis alt er bra ja. Husker at de glemte det da vi var på tidlig ul med vår datter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så utrolig deilig det må være å høre det lille hjertet som dunker?! :)) Blir sikkert også fint på ul i morgen da, jeg skal på første legekontroll i morgen jeg, er da 12 uker, så er jeg en av de få som venter så lenge? :) Gleder meg i alle fall veldig, håper å få høre hjertelyden. Så i morgen hopper jeg vel videre til 2. trimester også.

 

Lykke til på ul i morgen da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt herlig å høre! Uvirkelig, liksom...

Gratulerer med vel overstått 1 trimester til deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...