Gå til innhold

kjære Chanell 2:)

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er jo nokså ung, men har du barn fra før? Kan være greit å vite når "bilder" skal sorteres, om det er nåtid eller fremtid:0) Jeg får uansett frem en liten gutt, her, men det er flere barn også... Kan si mer når du forteller om du har noen allerede.

Til tross for at du (dere) ikke er så gamle, kan jeg ense at dere har en tid sammen, kan dere være barndomsvenner? Om ikke har dere uansett et sterkt, sterkt bånd mellom dere. Dette er så kraftig, at jeg ville tolket det til at dere vil bli sammen livet ut...

Jeg kan ense at du er en blid og åpen jente, sjarmerende virker du på dem rundt deg. Du er ikke den som roper høyest etter å være midtpunkt, men mange ønsker din oppmerksomhet. Du har kanskje flere gode venninner, som setter deg svært høyt.

Jeg får deg opp som ei litt sånn "smårocka" jente, som liker livet, og som også tiltrekkes litt av det alternative.

Hva jobb angår, får jeg frem at du er en arbeidsom dame, som liker å ha noe å henge fingrene i.

Jeg får også frem studier og skole til deg. Er du kanskje igang allerede?

Dette ble ihvertfall noe...

Kan si mer når jeg vet mer om antall barn du har nå!!

*klem*

herlighet, sitter her med tårer i øynene:) er det mulig at du akn se alt dette:)))) må bare si at duhar sett meg veldig rett;)

Vi har ingen barn fra før, dette blir vår første... vi mistet nå i august, men på ul sa gynekologen at han så begynnelsen på et nytt foster... kanskej du kan svare ordentlig på det?=)

Ser du flere barn så morsomt=)?

Vi har vært samboere i 2.5 år (kjærester i 3)... er forlovet og planlegger bryllup... Ja vi har et sterkt bånd. som jeg sa til min kjære i gå kveld at om jeg får hele livet sammen med deg, kommer jeg til dø lykkelig. Det er helt sant. Han betyr alt for meg! Og ja vi er ung, iallefall jeg, men er nok ganske voksen for alderen. :)

Ja jeg jobber en del i klesbutikk (stort sett hver dag), så liker kontakt med mennesker. :) Har akkurat fullført vgs, og har startet på desentraliser høgskole... skal ta utdannelse som går på å jobbe med vanskeligstilte barn:)

Må igjen si at jeg syns du har vært HELT fantastisk flink! Har IKKE ord:))

*takkerogbukker*

Synes selv dette er så morsomt:) Så rart å få alle disse bildene...

Og når du sier det om å være voksen for alderen, sier jo du noe som jeg absolutt kunne ense. Nemlig det at dere virker så veldig modne og klare på hva dere vil med forholdet.

Jeg kan ihvertfall ense to barn hos dere. Dette er innen rimelig fremtid, ja. Om du ikke er gravid nå, vil du nok komme til å bli det i tiden før jul. Dette kan være en liten gutt:) (Han har på seg blå klær:)

Ikke så altfor lenge etter, max to år, vil dere få ei lita tulle. Etter dette blir det nok et opphold, om det kommer flere. Videre er bildet nokså diffust...

Så masse lykke til!

Skal krysse fingrer for at alt går bra med tanke på barn og fremtid!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*klem*

må bare igjen si tusen takk for at du tar deg tid:) helt fantastiske evner du har, de må du ta godt vare på:)

Ja da kan det hende samboer får det som han vil, altså to barn på relativt kort tid;) hihi....

Lurte på en ting til bare, ser du bryllupet langt fram i tid? vi står mellom to årstider og årstall så kanskje du kan gi hjelpende råd? Noe som "tynger mitt hejrte" er en sykdom som jeg har(muskelsykdom) så jeg lurer på om du kan se om dette vil påvirke savngerskapet mitt noe? At jeg kan føde normalt osv? er så bekymret for dette, har mye smerter for tiden så...

hadde satt stor pis på om du orker å ta deg tid atter en gang;)

Hilsen meg som er utrolig facinert...

Annonse

Hei igjen:)

Må bare først si at jeg tror jeg har en slags sperre for å kunne se noe om helsen til mennesker...tror nok jeg kunne forsøkt å få opp bilder, men vil ikke.. Dette fordi konsekvensene kan bli store. Tenk om jeg får frem at alt er fryd og gammen, og så er det ikke det:( Eller enda verre, om jeg kom til å se noe dramatisk eller mørkt.. Derfor velger jeg rett og slett å ikke få opp bilder på det du nevner om muskelsykdom. Men jeg ønsker deg selvsagt all mulig lykke til med svangerskapet. Du får nok den hjelpen du trenger hos helsevesenet!

Så til det med bryllup....

Før jeg i det hele tatt hadde trykket meg inn på det du hadde skrevet, fikk jeg inn bilder av bryllup..! Dette er trolig våren 2008... Vet ikke om det er "et alternativ" men 2008 kom ihvertfall helt klart.

Så mye lykke til, jeg tror fremtiden din ser lys ut;)

Tusen takk igjen:) må smile jeg altså, helt utrolig at du kan se slike ting... og ja det blir i 2008, min samboer er fast bestemt på det året og jeg har hivd meg med på den;) hehe... tror det blir fint... med den lille gutten vår på ca 1 år som tilskuer:) hehe....

Tusen hjertlig takk chanell2, dette har vært kjempe artig:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...