Gå til innhold

Tør endelig å glede meg!


Bolla31

Anbefalte innlegg

Endelig våger jeg å vise meg her... Har vært så redd for SA at jeg så langt bare har smugtittet på andres innlegg! Begynner omsider å glede meg over å være gravid! Er 11+3 i dag, har ingen plager og bør vel egentlig bare nyte det?

Bor i Asker. Noen andre i nærheten med termin rundt 29. mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig, bare å slappe av og nyte dagene :)

Du leder nok med noen uker, 24.04 på meg - men lykke til - håper du får noen fine måneder fremover med voksende mage :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det så lenge det varer, plutselig kommer det ene og det andre snikende -men for all del, -du kan få et helt smertefritt svangerskap også, men det vil vel kanskje være litt kipt.

 

Gratulerer så mye.....

 

rose 8+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, velkommen og gratulerer! :))

Nå får du bare kose deg videre og nyte å være gravid. :) Jeg har heller ikke hatt så mye plager, bare fryktelig trøtt og sliten om dagen, men det blir forhåpentligvis bedre nå. :)

Jeg har foreløpig termin 24. mars, bor i Oslo jeg da, så ikke så langt unna noen av delene. :)) Vi må holde kontakten vi da. Jeg tenkte å snike meg over på 2. tri i morgen, er da 12 uker, men vi sees vel der om det par dager da. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, gleder meg til jeg kommer så langt. Er 5+0 i dag, så har noen uker igjen. Jeg bor forresten også i asker, men som du ser har jeg termin litt senere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...