Gå til innhold

Stikkinger i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stikkinger inni skjeden når jeg går. Føles nesten som en kniv som skjærer inni der...

Jeg har mye bl, men har aldri kjent smerter der før...

Noen som har peiling på hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje barnets hode er på vei til å feste seg i bekkenet.. det kan kjennes ut som stikninger i underlivet.

Skrevet

Det kan det kansje være ja. Sist jeg var på kontroll sa hu at hodet enda var litt bevegelig. Kansje det blir festet nå?? Spennende!! Med nr 1 festet aldri hodet seg så jeg vet ikke hvordan det føles.

Skrevet

Jeg har hatt dette siden uke 32 (ca). Tror det er hodet som presser seg nedover. Trodde at jeg skulle føde leeeenge før termin, men nå sitter jeg her - seks dager til termin - og ingenting skjer enda!

Skrevet

Er i uke 37 og har hatt det akkurat like dan i flere uker nå. Jordmor sier det er barnet som presser på en nerve. For noen kan det kjennes ut som istjassmerter nedover lår. I mitt tilfelle er det som med deg, forferdelige stikninger inni skjeden.

Skrevet

hei... jeg har kjent slike stikkinger siden uke 26 og har dessuten mye nedpress... er ikke så mye å gjøre med det foruten å slappe av når det er på sitt verste....

men det er ikke noe digg neih..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...