Maryon Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Nå er jeg gla , testet positivt for noen dager siden etter fryseforsøk. Lurer på om det er flere her inne som har hatt fryseforsøk å kan fortelle meg hvordan jeg skla regne ut terminen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Gratulere så mye og velkommen til oss: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Velkommen skal du være! Jeg vet svært lite om fryseforsøk men det gjør sikkert jentene på "assistert befruktning" debatten Hva er egentlig ett fryseforsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryon Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2006 Du som lurte på hva et fryseforsøk er,, det er et bonus forsøk av et Ivf forsøk. Gode egg som blir tilovers fryses ned og så kan de benytte ved en senere anedning. Da slipper man også alle hormonene. Håper du ble litt kokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå