Elise29 Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Lurer på om det er noen som vet hvor lenge etter ikm man kan få negativ test selv om man er gravid. Jeg hadde mensen sist 19 juni, men testet negativt seinest 15 august. I helgen testet jeg igjen og fikk positiv til min store forskrekkelse.... Måtte ta 3 tester før jeg stolte på at jeg virkelig var gravid. Legen mente at jeg var mellom 4-6 uker på vei ut ifra at jeg fikk negativ test 15 aug, men kan jeg være kommet lengre?? Er veldig oppblåst og klarer ikke ha knappen i buksene igjen lengre. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 6. september 2006 dytter litt... Ingen som har peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Hmm, kroppen din kan jo være slik at den produserer hcg, det stoffet som får graviditetstestene til å slå ut, sent, det skjer for noen, altså ikke uvanlig eller farlig Eneste som vel kan si noe om hvor langt du er på vei er vel en UL, der måler de størrelsen og kan fortelle deg hvor langt du er - alle disse små vokser visst like fort de første ukene sa legen min. Var på UL i dag, han målte og pekte og viste hva vi kunne se, veldig moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 oi er det mulig? Jeg hadde mensen sist 30. juli å har ikke sett den siden,å har tatt 2 negative tester,sisten idag.Kanskje jeg får vente noen uker å ta på nytt igjen hvis ikke mensen dukker opp.rare greier!! Du får vel regne fra 19. juni da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Du har ikke hatt mensen siden 19. juni? Da må du jo være kommet lenger på vei enn 4-6 uker. Har du ikke hatt noen småblødning i mellomtiden heller? Da er du jo i uke 11-12 hvis det ikke er en annen grunn til at mensen har uteblitt så lenge...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 jeg hadde siste mens første dag 12 juni og er 12 uker på vei så da er nok du 11??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annika & Smulen Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 Gratulerer så mye med spiren:) Vet du når du hadde EL? Hvis ikke er det godt mulig at den hae vært forsinket og at du som legen sier er 4-6 uker på vei. En UL vil uansett bekrefte hvor langt på vei du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. september 2006 Hmm....jeg tror ikke jeg kan regne fra 19 juni for jeg kan da vel ikke produsere hcg så sakte at jeg får negativt 15 august?? Det er vel litt i lengste laget. Aner ikke når jeg hadde el, men går ut ifra at den var en smule forsinket. Har uregelmessig mens i utganspunktet, så det er ikke så lett å regne. Får vel bare leve i uvisshet til jeg skal til gyn om litt mindre enn 4 uker. Takk for alle svarene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå