Gå til innhold

Flere med slike dager??? Treng litt opp psyking her: )


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her i sofaen, noe jeg har gjort i hele dag, vært helt tappa for energi, gidd liksom ingenting. Får skikkelig dårlig samvitighet, har faktisk ikke kommet meg i dusjen enda engang. Heldigvis ikke hver dag som er slik, men alikevell. Er det noen av dere som har slike dager? Får dere like dritt følelse som det jeg har nå? Har en sønn på 1 og et halv år, har liksom ikke overskudd til å leke å herje med han stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må le litt, her jeg sitter i joggebuksen foran dataen.... Jeg har også slike dager, ja! Pleier alltid å dolle meg og ta på meg stilige klær. Men IKKE nå, nei. Vet av erfaring at det snart går over, så klamrer meg til det ;0)

Er glad at min datter på to og et halvt år har puslespill-dilla for tiden. DET klarer jeg å holde tritt med! He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey, ja sånn dager komme du til oppleve ska eg love deg!, har ei jenta på samme alderen som gutten din. va når eg va i 5mnd så va eg sånn hver dag for en heile mnd, va slitsomt å være trøtt! men er nok bare alle dei forandringene i kroppen din ska du se =) du får nok mer energi i deg snart. prøv å spise noe me litt sukker i og kanskje hive på en god sang elle 2 å høre på, plutslig står du opp å ha lyst å danse ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst har jeg det sånn nå.. akkurat nå faktisk, bare foran dataskjermen.. Har ei datter på 2 og det er ikke alltid like enkelt nei. Er blitt syk i tillegg, så har dobbel dose nå. Forkjøla og mulig øreverk på vei, så det blir ekstra dose på mannen min...

 

Vi får drikke ingefærte mot kvalmen og spise karbohydrater for energiens del :-) Trøsten er at det går over engang snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨hehe.. jeg har det sånn! Nettopp skifta fra pysj til vanlige klær.. mest for å prøve og våkne litt. vært opp siden før åtte, men nå er kl tolv og jeg har endelig kledd på meg.. er megaslapp for tiden, det aller beste er å ligge på sofaen og bare "flyte" bort..

 

ennå jeg som er såå aktiv til vanlig.. tenker som så at jeg sparer opp energi til seinere i sv.skapet..

 

hehe

men skal ut å gå meg en liten tur i høstlufta om ikke så lenge da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...