Gå til innhold

trenger litt hjelp jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har alltid hatt stabile sykluser på 28 dager (før pillestart), men forrige syklus, som var første syklus etter pilleslutt kom tr tre dager for tidlig(Kom 21 August). Da jeg skulle regne neste IKM regnte jeg som vanlig 4 uker(28 dager), med IKM 18 sept(uke 38). Men da jeg i dag begynte å tenke etter, så var jo tr for tidlig, altså hadde jeg en sykluslengde på 25 dager forrige syklus!

Skal jeg da regne med 25 dager denne syklusen også?

PS! Trenger ingen svar fra anonyme(eller andre) om at jeg ikke kan være sikker på IKM når jeg ikke er 100% sikker når el var o.l. Det er jeg klar over. Tenker bare sånn ca, (har sex hver dag de 10-12 dagene midt i syklusen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest et sted her inne at det lønner seg å ta utgangspunkt i korteste syklus, og begynne å teste utfra den..

Lykke til, håper du finner EL, uten altfor mange pakker med tester:-)

Skrevet

Hei!

Jeg tror jeg ville tatt utgangspunkt i 28 dager jeg, bare for å være sikker liksom :)

Skrevet

Tror jeg ville telt 28 de neste månedene,bare for å se an tendensen litt. Den kan jo hoppe litt opp og ned i starten dersom ikke EL er kommer skikkelig igang etter pilleslutt .

Skrevet

Takk for hjelpen damer =) begynte bare plutseli å gruble på det, og hååpte at jeg kanskje kunne teste tidligere enn jeg hadde regna med i utgangspunktet =) men får smøre meg med tålmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...