trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 tror jeg er gravid, skal ta test i morgen...gleder meg til å se resultatet, men føler det liksom på kroppen, MEN jeg har mens murringer...føles som mensen skal komme..er dette farlig, spontanabort::????noen som har opplevd de samme? har ingen blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Det er veldig vanlig å ha mensmurringer. Lykke til med testingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis du er gravid kommer mens-murringene til å vare i mange uker enda. De er helt vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har hatt mensmurringer i mange uker, men i følge legen min er jeg veeeeeldig gravid, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Har du testa deg enda? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2006 testa meg i dag, var negativ:( lurer på om det er litt tidlig, er bare 4+5 hvis jeg er gravid, må vel teste meg på nytt om noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Hva betyr 4+5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 4 uker og 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå