Gå til innhold

Desember: Krabbe-strømpebukse

Anbefalte innlegg

Så ei så fin strømpebukse på Barnemagasinet i dag. Den hadde anti-gliknotter ( eller hva jeg nå skal kalle det ) under føtene, på ankelen og på knærne. Sikkert kjempe fin til slike unger som min, som krypinga er rett rundt hjørnet.

Angrer på at jeg ikke kjøpte den i dag egentlig. Må nok tilbake å kjøpe en i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6219507-desember-krabbe-str%C3%B8mpebukse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnemagasinet er en klesbutikk her i Hamar i alle fall. Vet ikke om det er noe kjede butikk.

Jeg måtte bare kjøpe den i dag, selv om den var i dyreste laget synes jeg. 139,- kr for ei strømpebuksa a gitt, drøyt.

Men jeg fant ut at jeg kan spandere på gulle det hvis det hjelper ham å forstå seg på krabbinga litt før. Har ikke rokket å prøvd den i dag, så det blir spennende i morgen.

Den var vis litt i største laget hehe. Så jeg får kjøre den litt hardt i vaskemaskina så blir den kansje litt mer passe.

Foresten så er den av merket MaxiMo, er vist et tysk barneklesmerke. Her er nettadressen, men det var ingen nettbutikk der så jeg fant ikke strømebuksa. Men kansje det er noen som tar inn dette merket der dere bor.

www.maximo-strickmoden.de

Annonse

skal bare snike inn at jeg mener reflexbutikkene selger maximo... maximo er forøvrig et utrolig bra merke!! Luene sitter som et skudd på så og si alle!! hehe dagens reklame.. HAr og hørt bra om den nye strømpebuksen dere snakker om her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...