Gå til innhold

Desember: I dag har vi hatt kaoskontroll

Anbefalte innlegg

Jepp, kaoskontroll i heimen. Så på kaoskontroll på tv i går, og så med skrekk og gru på at vi kommer til å se ut som hu dama der, hehe. ALT for mye som samler seg opp i skuffer og skap. For ikke å snakke om i boder og kroker rundt om. Så nå har Fretex fått 3 sekker klær, bosspannene utenfor er fulle, til tross for tømming i går, og mye god plass i heimen. Å så godt å få gjort av og til!!

Og så skal **synne** som sniker seg inn her av og til få alle håndarbeidsarkene jeg har samla på i mange år. Blir aldri brukt her, og hun er så fllink atte. Til helga kommer to av mine nieser med sine søte små, og da skal jeg sende med de klær som vi har lånt til lillegutt, og gravideklær som jeg lånte når lillegutt lå i magen.... Og så kommer **synne** neste uke, så skal hun få klær som vi har lånt fra snuppa hennes.

Vært litt flink eller???? Skryt da, ikke ofte dette blir gjort, hehe

Fortsetter under...

Du har vært super flink.

Godt med litt inspirasjon utenfra noen ganger. Men jeg tviler nå på at du hadde det så rotete som hu på kaoskontroll i går, for der var det myyyyye rot.

Her blir det skikkelig rydding om ikke mange uker. Når vi flytter så skal jeg være hard mot meg selv, kaste alt skrotet som jeg har flytta med meg fra plass til plass. Det som bare ligger i esker og som jeg ikke egentlig er klar over at jeg har en gang. Det man ikke har savnet på et år trenger man ikke.

Uff, gruer meg til den ryddinga kjenner jeg :o/

wow!!!!

roser deg opp i skyene!! Skal si dere/du har stått på!!! Søren at de kommer nå til helgen!! Håpte de skulle treffe samtidig med meg, men da fikk hun ikke fri fra jobb da.. :( jaja, bedre tid til oss da..hehe...

( selskapssyk i dag, -fotball på tv...)

Skulle ønske jeg klarte å gjennomføre en slik kaoskontroll. Tror jeg helt mangler kastegenet. Må liksom spare på alt i tilfelle jeg skulle få bruk for det............

Sparer på alt for mye. Foreløpig går det greit pga stort hus og mange rom men skal i vært fall prøve å ta meg sammen.

Blir i hvert fall beroliget når jeg ser kaoskontroll på TV med at det er mange som er myyyyyye verre enn meg.

Hehe, skjønner deg, jeg. En gang tok jeg vare på gamle t-skjorter, for de kunne jeg jo bruke hvis jeg skulle jogge...... Har ikke jogga på gud vet hvor mange år. Helt på trynet, vet du.

Jo, det er godt å se det er andre som har det verre enn oss. Har faktisk en barndomsvenninne der det så helt forferdelig ut. Der skulle det virkelig vært kaoskontroll!!!! Mora samla på ALT! Aviser, håndarbeid, ikke kasta et plagg siden hun var ung, ketchup-flasker..... Aldri sett så mye rot i hele mitt liv. Trøster meg med det, når rotet begynner å vokse over hode på meg.

Men du så deilig det er å få ut litt, få litt orden. Har et skap på kjøkkenet, der vi bare lemper inn brev, kataloger etc. Her om dagen kom det dettende ut når jeg åpna skapet, og da bestemte jeg meg for at NÅ er det nok.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...