Gå til innhold

må skryte litt av meg selv her

Anbefalte innlegg

siden jeg knuste håndleddet på fredag fikk jeg beskjed om at det ikke er bra å røyke ( jeg vet jo det da lissom) og at dersom jeg røyker nå så vil bruddene gro sent og jeg blir ikke gravid. Jeg ble selvsagt irritert på legen, men lot jo være å røyke da. Nå har jeg ikke tatt en blås på 5 dager (vet at det ikke er så lenge) og jeg har fremdeles ikke røkt noe. Har bestemt meg for nå har jeg klart 5 dager, så nå skal jeg prøve å bli permanent røkfri:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6219404-m%C3%A5-skryte-litt-av-meg-selv-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg leste halve boken for 2 år siden, men jeg syntes det ble skummelt for det virket jo.... ja vet det er dumt, men var nok ikke helt klar da. men jeg har jo boken liggende, så takk for at dere minte meg på det:) har fremdeles ikke sett på røykpakka mi;) kjenner jo at pusten er bedre og smaksløkene har begynt å forandre seg allerede:)

Annonse

Kjempebra!!!! Vet hvor tøft det er å gi opp røyken. Sluttet for tre år siden, etter å ha røyket i 11-12 år, men det gikk faktisk bedre enn forventet! Leste også den Endelig ikke røyker, men gadd ikke lese ferdig, men klarte det for det!!!

Ville bare si at livet virkelig er mye bedre uten røyken (enda jeg trodde det kom til å bli et stort tap)!!!! Kondisen er bedre, pusten er bedre, er mindre stresset, generelt bedre følelse.

Så det er bare å stå på!!! Og bite tenna litt sammen av og til, så klarer du det helt sikkert!!! Men som du sier, man må være motivert, ellers nytter det ikke.

Har troa på deg!!!! Masse lykke til!!!

Og god bedring...

tusen takk jenter! Det hjelper liksom å fortelle her inne at jeg har sluttet for her inne skal man liksom ikke være røyker og da må jeg jobbe enda hardere for å klare det nå:) Har fremdeles ikke sett på røykpakka mi:)

Men vet dere hva jeg gjorde i går da? jeg gikk på shopping og handlet litt klær for nøyaktig den samme summen jeg bruker på røyk i løpet av en uke. Fikk faktisk en del klær altså. Det var i alle fall en motivasjon for å klare det!

Annonse

wow, kjempe bra, du er kjempe flink, og du skal ikke si bare 5 dager, det er de første dagene som er værst, du har jo suget konstant og tenker nok på røyk hele tiden...

jeg syns du fortjener mye ros...

Bra du velger å prøve å bli røk fri, du gjør det jo også for å bli gravid og da for ditt kommende ufødte barn... thi hi

lykke til vidre og stå på...

klem fra hun som sluttet å røyke da hun ble gravid for 4 1/2 år siden, og som aldri ha begynt igjen...

Så flink du er!

Jeg har sett både venner og foreldre slite med røykeslutt og jeg ser at det ikke er enkelt. To av dem klarte endelig å slutte etter mange forsøk og jeg tror det var som med deg - nå var de endelig skikkelig motiverte. Dette klarer du fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...