Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 er ikke redd for å fortelle det men tenkte å sende meld nå se.. er 12 uker på vei. -saken er den at jeg skal gifte meg om ca 2 mnd og da pappa fikk invitasjonen i posten lurte han på hvorfor han alltid fikk vite ting sist.. så jeg tenkte jeg skulle si det nå før alle andre viste det men hva skal jeg skrive? -pappa og jeg har ikke så veldig god kontakt kanskje pga det er 35 mil imellom oss. samtidig som jeg har mitt "eget lille liv her" har på en måte fått min egen familie snart mann og to barn... og har nok med det noen ganger(ikke så mye tid til overs bestandig) noen som har forslag til hva jrg kan skrive på sms og hvordan??? takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Er ikke d kosligere å ringe? Synest det er litt upersonlig med sms... men d er jo bare min mening da;) Kommer jo litt ann på foholdet mellom dere og... Om du må sende sms så kan du jo skrive noe slikt: gratulerer du skal bli bestefar igjenn:) Hvor langt du er på vei og foreløbig termin dato:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 saken er den at jeg har en gutt på 15 mnd og bestefar har sett han to ganger en gang når han var 2 mnd og dåpen da han var 6 mnd.. skjønner du lite kontakt... vi har dårlig forhold og han er ikke no bestefar type ikke sant.. skjønner du så vansklig.. (stiller ikke så mye opp, men har kanskje noe å si om avstanden) men min stefar derimot er liksom bestefar og stiller opp heletiden.. så sms blir det letteste for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 JA det er jo ikke alltid like lett. Så d viktigeste er jo at du velger det som er det beste for deg og din situasjon:) Er jo ikke så lett med lang avstand fra foreldre. Har selv over 30 mil fra mine foreldre, men vi prøver så godt som mulig å holde kontakten med telefonen, så vi har ikke glidd fra hverandre, regner med vi skal flytte litt nærmere når babissen kommer da, heldigvis. Send sms du om d passer deres situasjon best:) Har ikke noe bedre forslag enn det som jeg skrev i 1.innlegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Kanskje du kan skrive Gratulerer, du skal bli bestefar (morfar....eller hva han kalles) igjen om så og så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ville bare skrevet: " Du klger på at du får vite ting sist, så her er en nyhet: : X skal bli storebror/ storesøster i f.eks februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryon Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 Kanskje du kan sende han et pent kort med den gode nyheten. Eler et bilde av storesøster/bror hvor dere forteller at hun /han nå skal bli storesøster/bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 tror dette var den beste løsninge lol takk for alle forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 var ikke meningen å være anonym her med det går litt fort noen ganger se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2006 #10 Del Skrevet 7. september 2006 Hei pappa, jeg har en hemmelighet: vi skal ha bern igjen! Vær grei å hold det hemmelig en stund til jeg har fått fortlat det til de andre;) Så føler han seg kanskje litt viktig da, som får beskjeden først av alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2006 #11 Del Skrevet 7. september 2006 Hahaha, skrivefeil? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå