Gå til innhold

IKM uke 36 - NY TRÅD ( den andre ble så lang)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM idag, men med min syklus kan jeg fort putte på noen dager også. Men status er ingen TR og en negativ test grytidligi morres.

Har stikking i brystene og det kom faktisk litt veske av det ene brystet. Kan ikke huske at det er vanlig for meg når TR er i anmarsj. Har heller ikke gått opp de automatiske 2-3 TR kg heller. Er egentlig i super form noe som tyder på at det nok kun er TR som er ute på tur. Dessverre

Her er alt TR i full sving. begynner vel å ta av litt nå.

Skulle egentli hatt TR i dag men så kom den jo 2 dager før denne gangen.

Ska til spesialist å ta en GU, siden jeg har litt tull med hormonene.

Kan ikke noen lage en sånn resultat liste da?

Er ikke så flink te det jeg

Annonse

åååå jeg får ikke sove...

Siste 2 mnd har jeg hadt syklus på 26 dager, dvs at jeg skulle hadt tr i går!!!!!

Den er enda ikke kommet og jeg føler at den er på vei hele tiden, sjekker i ett sett også.

Hadde vært så utrolig godt om jeg endelig fikk spiren til å sitte!!

¨

Er det mulig at man hopper litt med syklusene...slik at jeg kanskje har 28 dager denne mnd...da kommer tr på mandag. håper ikke det...

Huff, dette tar på. Enda jeg har vært flink denne mnd å holdt meg langt unna barn imagen. :o) skulle sjekke om det hjalp hehe

Tar ikke test før tidligst mandag. Så krysser fingerene frem til da!!

Natta til dere som får sove!

Annonse

Har IKM sånn ca imorgen, spotter idag, pleier ikke det, håper det betyr gravid såklart, men tror ikke på det lenger dessverre... Veldig negativ på denne tiden av syklus,- sorry.

Men krysser for meg selv og dere alle,- fordi vi fortjener det!! :)

Fikk mensen to dager over, på onsdag. S¨jeg er nesten ferdig jeg nå.. Så går inn i ny pp med godt mot!!!

Vil ønske alle dere som fortsatt går og venter, masse lykke til! Håper virkelig det klaffer for dere!!!!!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...