Gå til innhold

Dere fra "nidar" innlegget som savner salte UFO!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

digga ufoer jeg åzzå..en god erstatter er KANON SALT fra karamellpojkerna.

Posen er gul å det er MYE inni den store, er heller ikke dyr..jeg kjøpte den på kiwi men tror man får den overalt nå! de er DIGGE!!! :o)

:)

Skrevet

Signerer også under det...de er farlig gode... hehe..

Skrevet

joda, både kanon-salt og dunder-salt er godt, men det er dessverre ikke det samme som salte ufo... snufs.....

Skrevet

Hei

Salte ufo finnes! Bare så dere vet det:-)

Skrevet

HVOR?!?!?!?! Du kan da ikke bare kaste sånne påstander ut i lufta uten å følge nærmere opp, tullejente!!!

Skrevet

Hehe ikke lenge siden jeg så det på kinoen. Dessuten har de det må mange kiosker rundtomkring. Sånne kiosker som har masse godterier. Tror den kiosken opp på city syd har:)

Løp og kjøp!!!

Skrevet

tror nesten jeg må stikke på kinoen i lunsjen imorra - bare for å se om det er salte ufoer i omløp enda... :)

Skrevet

Men si meg én ting... Smaker ikke Dundersalt akkurat det samme??

Skrevet

ååååneidadetgjørdetikke!!!!!! Begge deler er salt lakris drops jada, men der stanser også likheten :)

Skrevet

Jooohoooo... Det smaker vel helt likt?? Kjempegode i 5 sekunder til alt pulveret er slikket av, og så ganske kjipe etter det? Pleide å suge av pulveret og spytte ut dropsene.. mooooaaahhaaahahhahaa...

Skrevet

Hehehe ååå jeg klarer meg ikke uten salt lakris allså! hehe det er det beste!

Jeg maser ofte på typen når vi er på kiwi om jeg kan få en slik pose med KANON SALT til 20 kr :P

Spiser den opp på 2 dager :P hehe

EEELSKER SALT LAKRIS det er det definitift beste snopet! :D

(selv om så mye salt ikke er så helt sunt da :S)

men UFOER? disse kan jeg ikke huske.. noen som vil forklare hvordan de ser ut?

Men for tiden er det KANON SALT, DUNDER SALT og de SALTE HESTESKOENE i smågodtet som er for meg :P

Og så er det såå mye god lakris på butikken "dropsen" :) men det er litt dyrt da :S

Men nå som typen er borte på jobb så skal jeg unne meg en stooor pose med lakris fra dropsen :P MÅ ut til kvadrat på dropsen å handle på fredag eller lørdag allså!! :) hehe

Skrevet

:)

til deg som ikke husker salte ufo..det var sånn man fikk i tusseskrinet på flyet før bla.

var ikke posen grønn eller noe? flere hjelp meg..å om noen har sett/eller vet hvor de har..TELL US!!!

dundersalt er godt meeen når saltet på toppen er borte blir de søte å ekle.. men kanon salt er salte selv om pulveret på toppen er vekk.. å myk lakris..mmm...!!

..tror faktisk jeg må kjøpe nå:o)

klem

Skrevet

Nidar sier jo selv at de ikke er mer. da..... Tullejente ;o)

Kanksje det er en erstatter du sikter til!!!!

Skrevet

Posen var gul og grønn, og jeg synes å huske at det var stjerner på posen?

Det var den ultimate kinogodisen. Vet av maaange som savnet ufoene når de skulle på kino, og Nidar ikke lenger produserte dem:(

Skrevet

Jeg tror det må være snakk om en liten mix-up her.... nidar har så vidt jeg vet sluttet å produsere ufo, som du sier, "bolle i ovnen". Den over her som påstår de fremdeles er i salg, må blande det sammen med dundersalt, som IKKE er det samme. Jeg syns fremdeles vi skal gå til aksjon mot Nidar på vegne av alle salt-lakris-hungrige gravide og få produksjonen igang igjen!!!!!!!!!!

Skrevet

Høhø, ja kanskje det.

Da burde vi vel egentlig troppe opp på døra hos dem. Først kan vi samle oss i ei gruppe, og bestille omvisning på Nidar. Da får man jo smake på nylaga godis også ;o)

Etter omvisninga er over, binder vi oss fast med kjetting til den maskina som produserer deres mestselgende godis, og saboterer den produksjonen helt til de går med på å lage salte ufo og eventuelt annen godis som er sterkt etterspurt her :o)

Skrevet

JAA!!!

eeelllleeeerrrr.... vi kan starte underskriftskampanje, ta bilde av de gravide magene våre, sende ved ultralydbilder og kreve at de tar hensyn til kommende generasjon nidar-forbrukere og gjenopptar produksjonen av salte ufo, til beste for samfunnet (og for bedriftsøkonomien selvsagt)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...