Gå til innhold

Fransk manikyr :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt barnslig, men...... har kjøpt et fransk manikyr-sett på H&M til 79kr, og nå sitter jeg og føler meg riktig så fjong og fin :) Utrolig hvor lite som skal til for å øke humøret og selvfølelsen innimellom! Gleder meg til å komme på jobb imorra og vise fram de fine hendene mine.... hihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg og=) Kjøper slike neglelakk sett til hundrelapppen! Syns det blir fint jeg.. Får ihvertfall masse komplimenter for neglene mine..! Akkurat nå har jeg brekt to da.. sukk...

Skrevet

Kjøpte et sånt sett for ikke lenge siden jeg også. Kjempeenkelt og lekkert! Har prøvd andre merker før, men ikke fått det til....Ulempen er at jeg holder på endel med rødsprit osv på jobb, og det tar lakken. Varer bare en dag mao, men pytt, sann!;-)

Skrevet

hm... er mest imponert over at dere får det til.

Synes alltid det bare blir klin og så blir det helt forskjellig på alle fingerne... men fint det er det!!

(satt akkurat å leste omskjæringsdebatten og kom rett inn her etterpå - velger å ha innlegg på de virkelige viktige tingene her i livet mao.)

Skrevet

Det er kjempe pent!! ;)

Jeg pleier egentlig å ha støpte negler! og føler meg sååå fin! Men har det ikke nå da jeg prøver å spare litt penger.. 500 kroner hver 3 uke.. ja det blir penger det!

Kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn på HM jeg å.. men synes det er vanskelig å få det pent!

Skrevet

Det er med sånn sjablong i den pakken fra h&m. Altså: en bunnlakk i enten beige eller rosa, en hvit lakk som skal være på tuppene, og en blank topplakk. Hele greia kommer med bruksanvinsing og sjablonger. Foretrekker selv å gjøre frihånd, men det er en smakssak. Denne gangen har jeg også ett lag med diskret glitter-lakk mellom de to siste blanke lakk-lagene, jeg eeeeer så fin atte!!! (se bilde på albumet mitt, hihi)

Skrevet

Sist æ hadd fransk manikyr va når æ sku i bryllup i sommer... lakka neglan dagen før og følt mæ så fin... men så hadd æ ikke tenkt på at æ sku tel mammaen min og hjælp tel å pynt bryllupskaka... joda de va fin ætter at æ hadd sotte å knødd rød konditor farge inn i marsipanen og laga jordbær av den... så mye førr de fine neglan... gikk ikke bort på ei uke... :( Men klart nu kan æ lag sånner fine negla igjen... men e jo mæst hjemme så de bi bærre sambo og frøkna på to som ser dem da... men, men... det e jo godt å føl sæ litt fin i allefall... matcha godt utvaska t-shirt og joggebukse sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...