Gå til innhold

Hvor mange forsök?

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 36 år som vurderer å dra till Stork for å bli gravid. Siden jeg ikke er så "ung" lengre lurte jeg på hvor mange forsök andre her inne på forumet har hatt på klinikk för dere ble gravide. Det er vel slik at det blir vanskligere jo eldre man blir?

Ellers logger jeg mensdager og el dager for harde livet. Regner med å ta steget etter jul :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6219107-hvor-mange-fors%C3%B6k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som nettopp har fylt 28 har prøvd 2 ganger uten å lykkes. Men jeg vet om 2 andre på over 35 som klarte det på første forsøk. Prosentvis er nok sjansen større jo yngre man er, men det er så mange andre ting som spiller inn også. Det eneste man kan gjøre er å legge forholdene best mulig til rette og håpe på det beste! Lykke til!

Annonse

Jeg er 37 og ble gravid (o undere over alle undere :-) på første forsøk. Gjorde ikke noe spesielt, men har hatt meget regelmessig mens og el de siste årene. Har loggført pga migrene, og det kom jo godt med nå! Loggføringen altså, ikke migrenen..:-)

Lykke til!!

ble gravid på første forsøk hver gang jeg var der (var 36 ved første forsøk), og skal ha nr 2 i november.

det der er jo like mye et sjansespill som for de som prøver "gammelmåten" - noen blir gravide bare de passerer et par herretruser, andre må prøve lenge. uten åpenbar årsak.

god timing og sunn livsstil har jeg tro på.

lykke til!

16 turer til Stork, diverse forskjellige undersøkelser her hjemme, flere runder med hormonstimulering, men ble likevel ikke gravid. Jeg var 38 år da jeg begynte å reise til Stork.

Til slutt ble jeg gravid på 2. prøverørsforsøk....

Jeg sier av og til på fleip at min datter "Lille-M" kostet like mye som en ny bil, men så måtte jeg jo kjøpe ny bil også, da jeg hadde klart å lage henne...

Annonse

Jeg er 37 og ble gravid på første forsøk i sommer. Tror det skyldtes kombinasjonen god timing, ingen underlivsproblemer og 0 stress.

Men vi må selvfølgelig ta med X-faktoren ... neste gang kan det jo godt hende jeg trenger drøssvis med forsøk, uten at det kan forklares på noen medisinsk måte.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...