Gå til innhold

Så kom den ENORME skuffelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og den forbaskade tanta!!!

Faen, nå er jeg så dritt lei.. Trodde virkelig... Har ikke trodd det på lenge, men denne gangen var kroppen så utrolig annerledes. Har hatt regelmessig mens de siste mnd. Tanta har kommet på timen. Men denne gangen ventet hun to dager... Vet at ikke det er så lenge eller uvanlig, men er utrolig hva man klarer å tenke på de to dagene selvom man prøver å la være... Men, men det eneste det beviser er at jeg ikke kjenner kroppen min... Også gjenopplever jeg SA hver gang tr kommer. De samme smertene... Nå har vi forsøkt 8 ganger etter SA, og jeg som trodde det skulle gå så lett siden jeg ble gravid på andre forsøk da jeg hadde SA.

Har kjempet meg gjennom en laaaaang dag på jobb. Forferdelig slitsomt å være blid og hyggelig når man har mest lyst til å legge seg ned og hyle og grine!!

Har bare lyst til å gi opp nå (som vanlig...)

Ja,ja synes litt synd på meg selv nå. men vet jo at det er mange som går igjennom det sammme. Synes synd på dere og!!!!

Lykke til til alle dere som har IKM denne uken (og uken etter og uken etter og...) Håper dere har lykken med dere!!

Så blir jeg her litt til da... Håper det er greit :-)

Snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med annet enn en stor klem og med noen trøstende ord: Det er lov og deppe noen dager og det er vel fortjent, men når det nærmer seg El ser verden straks litt lysere ut, og full av nye muligheter. Det er vel det som holder oss alle oppe..

Så får vi bare være takknemlig for at Bim finnes så vi får ut vår frustrasjon. Lykke til ani277 i neste pp og håper av hele mitt hjerte at det klaffer den gangen:-)

Skrevet

Det var leit å høre....

Skjønner dessverre så inderlig godt skuffelsen din...Håper du prøver å gjøre dagen best mulig for deg selv og prøver å finne frem optimismen for neste pp! Sender deg en stor trøsteklem & gode tanker på en tung dag.

Skrevet

Takk for det!!! Er alltid godt med litt trøst! Og ja er godt at bim finnes så man kan tømme seg litt. Er ingen som vet at vi prøver, så da har jeg jo heller ingen å tømme min frustrasjon til. Bortsett fra dere da!!! Og det er faktisk veldig godt det og, selvom jeg ikke kjenner dere!

Skrevet

Vi er alle i samme båt her: Alle kjenner forventningene til EL kommer, planleggingen av en best mulig utnyttelse av EL, ventingen til IKM og ikke minst nedturen når TR kommer. Tror ingen som ikke har vært igjennom dette kan forstå hvordan vi tenker.. Synes liksom hele livet mitt dreier seg om EL og IKM for tiden..

En dag klarer vi det, vettu:-)

Skrevet

Den skuffelsen er den største hver mnd, og man blir så utrolig preget av situasjonen og jeg HATER å måtte bruker penger på Ob og bind. Men en dag klaffer det og da skal jeg kaste alt jeg har som minner meg om den tanta :( Gleder meg til å gå gravid med dere!!!

Skrevet

Takk for støtten! Godt å vite at det er flere som vet hvordan det er (selvom jeg selvfølgelig ikke er glad for at dere opplever det...) Men er jo godt å ikke føle seg så imari alene. Alle vennene mine som er der i livet at de vil få barn, har fått det, eller venter i høst. Men vet at flere av de også har gått noen omveier før de kom dit. Så det er vel håp.

Takk igjen, er alt ved bedre mot... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...