mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Nå sitter jeg her med menmurringer i korsrygg og underliv, magen er hard og jeg skulle ønske dette var noe. Er det kansje noe på gang? Er det slik modning føles ut som? Vær så snill og svar noen ...
Mayken Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Det vet jeg ikke så mye om, for din del håper jeg det, men for min egen håper jeg virkelig ikke at det er det som er saken:) Jeg har hatt det på samme måten litt av og på siden lørdag, og jeg har ikke termin før 7.11. Håper vesla holder seg på plass 2 måneder til.
Tredje nurk underveis Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg har også menssmerter i underlivet innimellom, og jordmor mener det er tegn på modning av livmorhalsen. Men jeg har ikke smerter i ryggen samtidig. Når du har det også, er det kanskje modningsrier?
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Modningsrier? Vil det si at kansje det kan skje når som helst? Disse smertene kommer nesten bare når jeg har kynnere og kynnerne kommer et par ganger i timen, sånn ca.. Litt forskjellig.. Nå ble jeg glad her, men vet jeg ikke må få for store forhåpninger her. Men jeg er bare såå lei av dette nå... Skal prøve "maratondag" for å sette igang fødselen... Om noen trenger å få litt fortgang, så sjekk denne siden: http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html Noen som kansje har erfaring fra dette??
Tredje nurk underveis Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hvis smertene kommer regelmessig, gjerne med 10-15 minutters mellomrom, kalles det modningsrier. Sånne rier kan man ha i 3-5 dager eller opptil to uker før fødsel. Så da er det nok ikke det ennå for deg. Men kanskje snart? Men det er nok iallfall noe modning på gang, når kroppen din jobber sånn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå