Gå til innhold

Det "knepper" i bekkenet...

Snurrepippen

Anbefalte innlegg

Frykter starten på bekkenløsning som sist..

Det gjør ikke noe vondt altså.

Noen som har noen gode tips for å forebygge? Jeg har en ganske stillesittende jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det likt som deg. Heller ikke vondt hos meg heller, men litt snodig følelse. Min jobb er tvert i mot sittestillende, oppe å springer hele dagen. "Knepper" meg gjennom gangene;) og mellom oppgaver;) Men så lenge d ikke gjør vondt så har jeg ikke tenkt så mye over det..Noen dager er det mer en andre.

Kan det være begynnende bekkenløsning altså? Har hele tiden trodd det bare var litt løse leddbånd å muskler jeg, siden jeg har lest at de blir litt slappere der nede når man er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn..fikk bekkenløsning tidlig første gang og i vår (mistet) Nå kjenner jeg at jeg har litt vondt noen dager, spesielt i symfysen og is-leddet på høyre side. Blir også sliten i høyrefoten fortere.. :( Jeg tenkte jeg skulle begynne på vanngym for gravide (har hørt det skal hjelpe), har også kjøpt massai sko i håp om at det skal hjelpe :) Håper det!!

Det er riktig at det er løsere leddbånn kaa82, men det er også det bekkenløsning er! Bare at noen får smerter ved det, og andre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, så det er slik d henger sammen, ja godt å ha dette forumet å bli opplyst om ting og tang;)

Jeg får bare håpe d ikke utvikler seg til noe vondt nå da iallefall:)

Bare lurte på, jeg var ute å kjørte bil i rushet i sta, mye klutching, stopp og start. Da fikk jeg vondt fra hoften og sirka midt ned på låret... har dette og med samme greia, eller kommer det av en helt annen ting?? (Var ikke super vondt, men som om jeg ble vondt sliten liksom)

Har jo så lite greie på dette jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kanskje det ja... det er i allefall en sånn følelse jeg og pleier å få.. i den "vonde foten" JEG ser det i sammenheng med resten på MEG, men man kan få sånt uten at det er snakk om bekkenløsning :) Håper også det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig så har jeg ikke noe problemer med dette, men er jo greit å vite hva som kanskje henger sammen så jeg kan sette ned tempoet viss det blir vondt. Vil jo helst være frisk og rask helt til fødselen så kan jo være lurt å ta sine forhåndsregler:)

Vet du om det er noe man kan gjøre for å forebygge? øvelser el.l? Eller er bekkenløsning noe man bare må leve med?

Satser på at d ikke er bekkenløsning da, jeg får høre med jordmor neste uke, hun har sikkert noen råd. Takk for svar iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...