Gå til innhold

Ble helt satt ut i dag, jeg

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt i jobb igjen etter en utvidet permisjon med min førstefødte (som er 20 mnd). Er lærer, og i morges ble jeg spurt rett ut av ei jente i klassen om jeg var gravid! "Hvorfor spør du om det", prøvde jeg å avlede, jo, hun syntes jeg hadde litt mage.... "Den er nok etter forrige unge", sa jeg da, som sant var, men selvfølgelig med min lille spire på snart seks uker i bakhodet. Må nok være flinkere til å bruke vide klær heretter. Tenk å bli avslørt av en liten unge så tidlig da. Lurer på hva kollegaene mine tenker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6218651-ble-helt-satt-ut-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... Gullkorn fra barnemunn... Da er det bare og smile pent å prøve og avlede da. Jobber selv i bhg, og var veldig spent på hva barna der kom til å si etterhvert.. Det er utrolig hva de små rakkerne greier å få sagt...

Lykke til videre m den lille spiren!!

Min yngste på 4 1/2 har sagt det flere ganger at mamma har baby i magen. Jeg er 9 uker idag og vi har ikke sagt noe til ungene. " jeg vet du har baby imagen jeg, mamma," -det sa han et par uker etter at jeg hadde funnet ut av det selv. Ikke til å bli klok på.......

Men han kommer nok til å bli storfornøyd når jeg bekrefter det han "vet", for han har veldig lyst til å bli storebror og ikke bare være lillebror:-)

Fikk lyst til å fortelle ka min sønn sa, når jeg jikk gravid med sistemann.. Han brukte å si at d er lillebror der,når folk spurte han ka mamma har i magen. Og når dem spurte katti kommer lillebror,brukte han å svare lørdag. Uansett kem som spurte..

Vi vistte ikke kjønnet,og termin var på en onsdag..

Men d ble en liten bror på lørdagen før terminen..

Litt rart..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...