stormgutt + soljente Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har nettopp begynt i jobb igjen etter en utvidet permisjon med min førstefødte (som er 20 mnd). Er lærer, og i morges ble jeg spurt rett ut av ei jente i klassen om jeg var gravid! "Hvorfor spør du om det", prøvde jeg å avlede, jo, hun syntes jeg hadde litt mage.... "Den er nok etter forrige unge", sa jeg da, som sant var, men selvfølgelig med min lille spire på snart seks uker i bakhodet. Må nok være flinkere til å bruke vide klær heretter. Tenk å bli avslørt av en liten unge så tidlig da. Lurer på hva kollegaene mine tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanna:-D Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 hehe... Gullkorn fra barnemunn... Da er det bare og smile pent å prøve og avlede da. Jobber selv i bhg, og var veldig spent på hva barna der kom til å si etterhvert.. Det er utrolig hva de små rakkerne greier å få sagt... Lykke til videre m den lille spiren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma-til-fire Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Min yngste på 4 1/2 har sagt det flere ganger at mamma har baby i magen. Jeg er 9 uker idag og vi har ikke sagt noe til ungene. " jeg vet du har baby imagen jeg, mamma," -det sa han et par uker etter at jeg hadde funnet ut av det selv. Ikke til å bli klok på....... Men han kommer nok til å bli storfornøyd når jeg bekrefter det han "vet", for han har veldig lyst til å bli storebror og ikke bare være lillebror:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Min lille på 20 mnd pekte på magen min og sa "mimmi" (=baby) nesten to uker før jeg testet positivt. Aldri gjort det før... Det er rart hva de oppfatter de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Fikk lyst til å fortelle ka min sønn sa, når jeg jikk gravid med sistemann.. Han brukte å si at d er lillebror der,når folk spurte han ka mamma har i magen. Og når dem spurte katti kommer lillebror,brukte han å svare lørdag. Uansett kem som spurte.. Vi vistte ikke kjønnet,og termin var på en onsdag.. Men d ble en liten bror på lørdagen før terminen.. Litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Han var snart 3,5 år den gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå