*Lenn* :-)) Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei vennen...... Huff....leste innlegget på tråden vår lenger nede..... Ikke noe god dag i dag, det skjønner jeg.... Får du svaret på blodprøven i morgen? Husk å send meg en SMS da vennen.) Ikke noe hyggelig å få negativ test hos fastlegen... -men husk på at jeg testet negativt på dag 13 og positivt på dag 15.... Uansett, blodprøven vil jo gi deg et sikkert svar. - som jeg inderlig håper er positivt!!! *Krysser fingre hele dagen lang* Ser at du spør om når du kan begynne igjen... Jeg vil ikke svare, før jeg vet om du er GRAVID!!!!!*smiler* Da trenger du ikke begynne på spray igjen vettu vennen ) *Prøver alt jeg kan å oppmuntre* Nok en gang: tenker på deg og ønsker deg lykke til med resultatet. *Superspent* Supergod klem fra
Brumm Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 ÅÅÅ du er bare SUPERGOD Lenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hva skulle jeg ha gjort uten deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er virkelig glad jeg har deg:o) Tusen takk for mange oppmuntrende ord. Ok, jeg skal ikke gi opp:o) Får vente til svar på blodprøve. men det tar jo noen dager, for de skal sende blodprøven til Danmark. Så får kanskje svar på fredag, eller lørdag. Skal sende deg en sms med en gang:o) Skal ta en hjemmetest imorgen tidlig da:o) Du må jo kose deg masse i helgen. Tenk at når du kommer tilbake, er det ikke mange dager til du kan teste!!! Hjelper å reise bort litt, da går tiden litt fortere:o) Skal dere alle reise bort? Mange gode klemmer fra meg:o)
*Lenn* :-)) Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Har du tatt hjemmetesten???Tji hi..... *Smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå