Gå til innhold

### SYMPTOMJAKTEN IKM U 38 ###

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi jo IKM uke og skravle tråd så hvorfor ikke en symptomjakt tråd.?

Så kan vi som har IKM leite og kjenne og sammenligne dissse symptomene vvåre... for de kommer jo snart.

Kan kjennes som EL i dag, så om kun kort tid begynner jakten for min del he he he...

Noen som vil bli med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi!

Jeg er med! Har blitt slimet ned i 24 timer nå, og trodde jeg hadde fått mensen i går pga smertene... Dermed måtte jeg vekke kjæresten går kveld. "Har du fortsatt lyst på barn eller? Da må du våkne nå! "

La symptomjakten begynne!!!

Skrevet

Heia, heia, heia....

Jeg kjente et stikk i sia nå i stad, hadde litt blodspor i går(sorry details) og da er man visst ekstra fruktbar. så tror kanskej det holdt med runden i går, men må nok til pers i dag og tenker jeg....

Nå får bihule betennelse være bihulebetennelse og trøttheten glemmes...

:o)

Skrevet

Fantastisk!

Hva vi ikke gjør for å få til dette! Jeg trodde i utgangspunktet at jeg hadde IKM i uke 37, men siden det alltid er 14 dgr TR etter EL, så betyr vel det at jeg lander på IKM den 19, og ikke den 15 som jeg først trodde. Kropp er merkelig!

Lykke til med bihulebetennelsen da... ikke moro å være syk EL eller ikke EL. God bedring!

Skrevet

Kropp er merkelig, og et helt utrolig fantastisk mirakel og maskin.

Jeg tenker vi henter opp denne # symptomjakten # om ei ukes tid.. når spirene har begynt å feste seg... hi hi hi, for uke 38 er gangen da alt klaffer for alle... tjo bing

Skrevet

Ja her sitter jeg og spaner etter EL. Skal teste nå, så jeg holder meg det jeg klarer:) Spennende......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...