Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #26 Skrevet 6. september 2006 Å takk,takk til dere med positive svar.Så godt å høre at noen forstår. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #27 Skrevet 6. september 2006 Så utrolig bra du fikk sagt det vennen...Jeg tenker det samme men får ikke ordlagt meg som deg..Takk HI.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #28 Skrevet 6. september 2006 Hadde det vært meningen at gutter ikke skulle hatt forhud så hadde de blitt født uten...
Ma&Ae Skrevet 6. september 2006 #29 Skrevet 6. september 2006 Alt det du sier blir jo IKKE gjort på nyfødte barn!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #30 Skrevet 7. september 2006 himmel og hav... syns denne diskusjonen er tåpelig.. en person spør et ærlig spørsmål og en hel bråte med personer som overhodet ikke har noe med dette å gjøre og som antageligvis skal ha sine religiøse ritualer på sitt barn "som ikke har en dritt det skulle ha sagt" gjør en fjær om til en overfylt hønsegård....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #31 Skrevet 7. september 2006 Nei gett,, jeg har ikke tenkt til å skjære i babyn min hvis det ikker er høyst nødvendig!!!!
mamma_marie Skrevet 7. september 2006 #32 Skrevet 7. september 2006 Alle har sine mening om dette temaet og det har jo alle lov til! Jeg bor i USA og det er ikke obligatorisk, men jeg vet at det er ganske vanlig her borte. Jeg er gift med en amerikaner og vi venter en gutt. Vi har ikke bestemt oss enda, eller lettere sagt jeg har ikke bestemt meg enda. Pappaen vil gjerne at gutten vaar blir omskjaert, han er det selv. Han sine foreldre valgte det ikke pga relgion, men pga at han er fodt og oppvoskt i Florida. Det er veldig vanlig her borte pga varmen og renslighet osv... Pappaen sier at det er opp til meg, men jeg har bodd i Norge hele mitt liv og det er det ikke saa vanlig i Norge. Det er vel hva du er oppvokst med som er "vanlig" for deg. Da jeg bodde i Norge horte jeg at det var mange av kompisene mine som lo av de som var omskjaert og mens jeg har vaert her borte har det vaert mange som ler av de som ikke er det. Ja, Ja....vel som jeg har sagt saa har jeg ikke bestemt meg enda. Haaper at alle har en fin dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå