Gå til innhold

Vet dere hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en dag på jobb i barnehagen pleier jeg å være ganske sliten når jeg kommer hjem. Det er jo ikke så uvanlig. Men nå de siste dagene har jeg hatt litt vondt helt nederst i magen, rett over skambeinet og ned mot låret. Jeg kjenner det når jeg går, står, bøyer meg og spesielt hvis jeg står på ett bein og tar på meg sko ol. Det begynner å verke litt sånn midt på dagen, og så varer det til jeg legger meg. Klarer ikke helt å forklare hvordan vondt det er, men det føles litt som om noe presser litt og stikker litt.. Huff, dette var vanskelig og klønete forklart, men er det noen der ute som skjønner hva jeg mener?

Det er ikke dødsvondt altså, det er absolutt til å leve med. Men jeg bare lurer allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke si noe sikkert, men det kan være begynnende bekkenløsning

Skrevet

Det er bekkenløsning! har akkurat d samme selv...merker at d gjør vondere bare ved å bære en kasserolle med vann! Pass på at du er mest mulig samlet med beina når du bøyer deg og at du tar små-korte steg når du går...prøv å unngå¨løft, kanskje vanskelig i barnehagen, ville vurdert å sykmeldt meg da dette kan forverre seg ganske kratftig! Ett tips til...ligg med en pute mellom beina når du ligger i senga slik at hoftene/ bekkenet får samme høyde! Vær forsiktig...

Skrevet

ÅNEI! Jeg håper virkelig at dere tar feil!!! Men jeg er altså bare 15+6, går det virkelig ann å få bekkenløsning så tidlig? Og det er mitt første barn...

Men tusen takk for tips -dte med puta mellom beina har jeg faktisk gjort et par uker allerede, for jeg syns det er ubehagelig å sove på sida. Får være forsiktig da, og håpe at jeg ikke merker noe mer av det enn jeg gjør nå!

Skrevet

Høres litt ut som bekkenløsning ja. Jeg jobber også i bhg og kjente dette tidlig. Noen har bekkenløsningsplager når de er et par mnd på vei, så det kan begynne tidlig ja. Desverre. Lykke til.

Kan være lurt å jobbe litt mindre eller få noen tips av fysioterapaut om arbeidstilling og liknende før det blir verre.

Skrevet

Bør ikke være bekkenløsning. Men lyskestrekk.. Det hadde jeg og klarte nesten ikke gå i tre uker.. Plutselig stikkende smerter osv.. Men ikke vet jeg...

Skrevet

Hei!

Jeg jobber også i bhg! Opplevde det samme som deg forrige uke, ble hjemme fra jobb dagen etter og gikk til legen. Han mente det kunne være beg. bekkenløsning, ble sykmeldt 1 dag i uka så jeg får hentet meg inn. Må være forsiktig med løft, arbeidsstilling osv, er ikke så lett når man jobber i bhg men vi får prøve så godt vi kan:) Er 23+3 forresten..

Skrevet

Tusen takk for mange svar, håper virkelig ikke dette er bekkenløsning! Skal til legen imorra faktisk, hadde ikke tenkt å si noe om det til han for jeg vil jo ikke være ei som klager på hver minste lille forandring i kroppen når jeg er gravid... Men jeg kan jo nevne det, og høre hva han sier. Nå er det natta, jeg er stuptrøtt!

Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke, men jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne få det når livmoren flytter på seg, det strekker liksom i trådene, og det høres jo litt ut som smerten du har da. Og da er det i alle fall helt normalt. Håper det er det og ikke bekkenløsning.

(Jeg er på snikbesøk her i dag, er 12 uker i morgen, så da kommer jeg over. :))

Skrevet

Det høres veldig mye ut som bekkenløsning dessverre.

Jeg har ikke hatt det selv, men har en nær venninde som har det og hun har det akkurat slik som deg.

Så det er nok en begynnende bekkenløsning ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...