Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Var på ordinær ul i uke 19, jordmor gav seg og kunne ikke si hvilket kjønn vi ventet! Bestilte privat ul i uke 21 og da sa legen etter lang stund, ser ut som ei jente...nå er vi i uke 25 og er så usikker på om d stemmer?? Har sånn guttefølelse, tør liksom ikke slå m til ro m jenta...tør ikke kjøpe noen ting heller, enda d var planen...hmm...hva sier dere? Skal jeg bestille en ul til eller skal vi stole på at d blir jente fordi om at jeg går med gutte-feeling?? Kanskje best å være på den sikkre siden..., om vi får høre jente en gang til så er jo sjansen for at stemmer ganske stor! Ønsker å vite dette da vi har termin rundt julaften og vil ha d meste klart på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg har det akkurat sånn som deg.....har vært på UL og fikk høre at MEST sannsynlig får jeg jente men jeg har ikke jente-følelsen. Det er så rart.....her forleden ombestemte jeg meg på vei til kassen for å betale en rosa-body!!! Men jeg har jo barn fra før så det er mest pga. svangerskapet. Hva med deg? Er det ditt første?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Det er akkurat likedant hos meg...har to jenter fra før og de sv.skapene var helt anderledes fra dette og det er d som er så merkelig! Innstilte meg på jente ved siste ul, men klarer ikke slå m til ro....legger oxo tilbake plagg som jeg skal til å betale...hmmm. Klær er ikke d værste, men m utstyr så er det værre...kanskje vi får ta en ekstra ul begge to el hva tenker du? Hva he du fra før av?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en jente fra før. Egentlig er det samme hva vi får men jeg har alltid ønsket meg kun 2 barn og derfor hadde det vært moro med en av hver.....imidlertidig er datteren min veldig opptatt av at hun skal ha jente-baby så sånn sett hadde det jo vært bra! Men så er det denne følelsen, vet ikke hvor den kommer fra selvom jeg gjentatte ganger sier til meg at dette er absurd og UL må jo stemme!!!??? ....men hver gang jeg leser noe på forumet om at UL har vist seg å være feil, så tror jeg mer på at det vil hende meg (latterlig ikke sant?). Og lese innlegget dit var så godt for nå kan jeg vite at det er flere som føler som meg....for dette har ikke jeg turt å snakke om. Når "alle" sier nokså bekreftende hva de venter....tør ikke jeg å fortelle hva vi fikk vite på UL.....for jeg tror nærmest ikke på det selv. Noen ganger tenker jeg om denne gutte-feelingen henger sammen med vårt ønske om å ha en guttebaby (tror ikke du, når du har 2 jenter så håper du på det lengste at det denne gangen er gutt??)) Jeg vil gjerne høre hvis du tar enda et UL så kanskje jeg gjør det og??!!! Hold meg informert.....hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå