1,2 også 3 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg skulle på min første jordmor kontroll i morgen, og hadde gledet meg veldig til å snakke med henne om de komplikasjonene jeg har hatt( blødninger, mulig ks osv) så avlyste de på helsestasjonen det! Pga sykdom har de for mye å gjøre og jeg blir sendt til lege istedet.... Jeg syns ikke det er hipp som happ hvem som tar kontrollen... Medisinsk kanskje, men jeg så på denne kontrollen som litt mer for psyken.. Skuffet,jeg........
rødhette* Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Du kan ikke be om en ny time der, i tillegg til legetimen, så snart som mulig? Så får du jm-time så fort de har kapasitet til det?
1,2 også 3 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 De skulle ha navnet mitt på lista, men de hadde fått inn langtidssykemelding, så de kunne ikke love noe. De sa jeg måtte nok ta neste kontroll til lege og. Vurderer å se meg om etter private jordmødre i området, men jeg er skuffet for jeg har bare hørt så mye positivt om denne jordmora jeg skulle til. Ikke noe å gjøre med andre folks sykdom, da, men litt skuffet...
rødhette* Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Skjønner deg veldig godt... Bør da være mulig å kunne få én time hos jm iallfall...
Mellus Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Prøv et annet sted med jordmødre da vel. Hvis det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå