EJsinMamma Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 jeg trenger litt hjelp... Hvis jeg sier baby? Hva ser du da? Ser du noe graviditet må meg snarlig eller løpet av høsten, eller eventuelt når? Og kan du se bryllups planer og om økonomien holder seg ut over høsten? Jeg håper du kan hjelpe jeg: 11.01.87 Han 09.02.75
Elastica Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Heisann:-) Jeg får opp at du blir gravid til våren. Får opp at økonomi vil bedre seg litt ut på nyåret. Får opp giftemål i løpet av 2008. Lykke til!!
EJsinMamma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Er det på grunn av graviditet du får opp gifte målet eller? For jeg skal gifte meg til nesteår ( høsten) Økonomien ja, det var godt å høre.. Men ser du hvilket sjønn dette barnet har? Og om vi blir gravid naturlig eller ved hjelp
Elastica Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Hei igjen:-) Jeg får opp at dere blir gravide på egenhånd med en liten jente. Ang. bryllupet så kan jo det være en annen begivenhet i kirke el noe jeg har fått inn i 2008....Kanskje barnedåp da. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå