Gå til innhold

Nesten ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er nå i min 7 uke,og har egentlig ikke så veldig mange symptomer. I begynnelsen kjente jeg stikkinger og hadde litt vondt i magen. Men det har jeg ikke kjent nå i det siste. Eneste er at jeg har fortsatt ømme bryster og til tider trøtt.

Er så redd for at det ikke er noe liv der nede lenger.

Er det flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6217444-nesten-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkuratt samme måten, og er selv 6+6 idag... Har litt ømme bryster, litt stikkinger og det er i hovedsak det. Er litt uggen av og til, men ikke hver dag... Alt er nok fint! Kunsten er å ikke bekymre seg over alt, men heller glede seg! Det er min filosofi. Blir bekymret av og til, men prøver å tenke på alt det positive! :-) Får være glad så lenge vi er "friske", plutselig kan kvalmen sette inn for fullt!

Lykke til med spiren!

Sånn var jeg forrige svangerskap og sånn er jeg nå! Ingenting ømme bryster, ikke kvalme, ingenting! Egentlig bør vi jo være kjempeglade for dette, men jeg også skulle gjerne følt meg "litt mer" gravid, he he:-) Jeg var på ul sist uke. Et lite hjerte slo, noe SÅ fantastisk!:-) Deilig følelse!! Men tenker fortsatt tanken hver dag... Er så redd for å miste! Men ja, det gjelder å tenke positivt!! Gleder meg til 12 fullgåtte uker! Da senker jeg skuldrene, og da er det ikke lenge til en begynner å kjenne liv der inne. Sist kjente jeg liv i uke 16, så regner egentlig med det samme nå. Gleder meg til det!!:-)

Lykke til, så får vi prøve å være glade for alle plagene vi slipper:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...