Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Er det et "problematisk" navn, som man hele tiden må stave? Vurderer å kalle dattera mi for det. Mange sier at man heller burde kalle henne Emily istedet... Men jeg synes at Emely liksom er mye finere... Hva synes dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie38 Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg synes navnet Emely med e er kjempefint! Har lyst å kalle dattera mi for det også,når hun kommer , rundt 3 januar.Et herlig navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Fint navn, men jeg synes Emily er finest da. Vet om ei som nettopp kalte jenta for Emmely. Gjør det du synes er best du, veldig mange som må stave navnet sitt, men personlig så synes jeg at han navneeksperten har rett i at vi trenger ikke gjøres på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Emely er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Fint navn! Men selv har jeg litt mer sans for Emelie, slik at man uttaler det med "i" og ikke "y" på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Enig med Mamma`n til Tarzan her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 23. september 2006 #7 Del Skrevet 23. september 2006 Gjør det lett med Emmeli. Morsommere og litt mer sprett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #8 Del Skrevet 24. september 2006 Det ser ut som en stavefeil, som om dere mente å skrive Emily, men bomma på den nest siste bokstaven, så ja, jeg tror dere må stave det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå