Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her strides de lærde. De fleste gynekologer sier at det ikke skal ha noe å si om man har bakovervendt livmor, men noen sier at det kan ha noe å si. Jeg selv har denne bakovervendingen og har blitt anbefalt stilinger som gjør at mannen får utløsning nærmest mulig livmora, hundestilling og kvinnen på topp. Ellers er det lurt å ligge en stund med pute under rompa etter hyrdestunden.

Heisann!

Jeg har også hørt at det kan ha innvirkning og ble litt bekymret når lege sa til meg for et par år siden at jeg hadde bakovervendt livmor.

Men så viser det seg at både min mor, søster og stesøster har det. Vel, min mor fikk jo meg og to til... Og min søster har vært gravid tre ganger og stesøstra en gang.

Så jeg tror ikke den bakovervendte livmora er grunnen til at jeg ikke er blitt gravid ennå. Legen sa i hvertfall ikke noe om det.

Min mor, min søster og jeg har også bakovervendt livmor...vi fikk alle tre beskjed om at det ville vanskelig bli gravid, lett å abortere og bla bla bla...men min mor fikk da to barn...ingen sa, min søster er gravid og det er jeg også...bare 15 bdager igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...