♥sjiga♥ Skrevet 10. september 2006 #26 Skrevet 10. september 2006 gratulerer, åh jeg husker den første trille turen det var skikkelig kos. er formen bra ellers? jeg skal på ul i morgen så får vi se.
sajam Skrevet 10. september 2006 #27 Skrevet 10. september 2006 Lykke til i morgen sjiga, håper de ser hva slaga kjønn det er nå da )
♥sjiga♥ Skrevet 11. september 2006 #28 Skrevet 11. september 2006 ja det håper jeg å, og så håper jeg det er jente nå for svigers prøver å bestemme guttenavn og det er vel ikke helt det jeg vil barnet mitt kan gjerne bli oppkalt etter pappan til mannen min som døde da han var barn, men det skal være hans ønske ikke mor hans sitt ønske. ber han om det er det en selvfølge men ber han ikke om det så ser jeg ingen grunn til det. jeg spurte han og han bare lo og sa har muttern vært på deg nå a. og så kommer hun med forslag til nav og helt erlig nei jeg liker ikke noen og om de navnene jeg liker ikke har navnedag så driter jeg i det jeg feirer ikke det heller jeg. men hun foreslo navn som aud, ingolf ool. og for meg er det ikke aktuelt, jeg mener at dette er en sak mellom meg og min mann. ja jeg legger meg flat hvis han vil oppkalle etter far sin. men da har det en stor betydning for ham og det liker jeg tanken på. datteren våres ville vært oppkalt etter farfar hvis hun hadde vært gutt. den gangen var det viktig for han men nå har han ikke nevnt det. selv når jeg har det, vil ikke diskutere det liksom, det kan jo hende at svigers har mast mye på han og han derfor ikke gidder heller. og det er jo dumt hvis det egentlig er det han ønsker. foresten bestemoren min har erklært at fra nå vil hennes barnebarn få kondomer å p-piller til jul og bursdag slik at det ikke blir flere oldebarn. hun holdt på og le seg ihjel da hun sa det hun har tre oldebarn nå og to på vei. hihi bestemor hun kan få sakt det meste. og hun er sprek i sinn.
♥sjiga♥ Skrevet 11. september 2006 #29 Skrevet 11. september 2006 oi det var mange rare tunge settninger. håper dere forstår hva jeg mener, selv om jeg har glemt noen ord, kommaer, og punktum.
♥sjiga♥ Skrevet 11. september 2006 #30 Skrevet 11. september 2006 ja ja ser ut til at vi må diskutere navn en stund til for det er 95% sikkert at det blir en gutt. de viste oss testiklene og tissen, så bare en svær klump jeg da. men stoler på dem.
sajam Skrevet 11. september 2006 #31 Skrevet 11. september 2006 Så dumt av henne og blande seg så med det der navn greiene. Ingen har turt og blande seg noen gang hos oss heldigvis, noe jeg er sjele glad for! Eneste var svigerbror til gubben som ikke kan fatte og begripe at det går ann og hete Julian. Har hatt mang en krangel med han om det, for han nekter og si riktig, påstår at han ikke "klarer". Sist vi var der rettet vår tre år gamle datter på han. Det var kjempe artig ) Så spennende med en av hver! Du trodde selv det var gutt, gjorde du ikke? Jeg syns det var kjempe stas med en av hver da jeg skulle ha nr to. Får håpe dere kommer til enighet om navn da )
mandy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #32 Skrevet 12. september 2006 Hei alle sammen. Skjer ikke mye spennende her .. Deilig å ha kommet hjem C-millan? kan tenke meg det! Vet du hva? Jeg ringte føden i går fordi nå er jeg ferdig med min uke 38, og da sa både Mette og hun som heter Torill at jeg bare kunne ringe føden og avtale tid for akupunktur. Med de jeg fikk prate med da, sa at det bruker de IKKE å gjøre. Bare hvis det var indikasjon for det, og det var det jo i alle fall ikke sien jeg fortsatt hadde 2 uker til termin. " håper du kommer i gang av deg selv.." sa de. Jeg trodde jo hele poenget er at en modning skal skje sånn at selve fødselen kan gå lettere. Skjønner jo at de ikke skal sette i gang fødselen nå.. Jeg sa at Mette og hun andre sa at jeg skulle bare ringe og avtale, da sa de "beklager, men det er nok en misforståelse, vi får ta det opp her på avdelingen.. Følte meg som en teit uvitende dritunge.. Søren hadde jo gledet meg litt til å komme i gang, synes det virker spennende..
♥sjiga♥ Skrevet 12. september 2006 #33 Skrevet 12. september 2006 ja jeg trodde det var gutt hele veien jeg. jeg har vært å luska på baby tøy i dag. syntes det var mye upraktisk, hva skal et lite nurk med hette da om jeg får spørre ligge ubehagelig med en kul i ryggen? og så syntes jeg at gutte klærne var litt for voksne hvorfor får de ikke lov å være babyer lenger. jeg liker sparkebukser og andre myke plagg, hvorfor skal di ha stive skjorter og olabukser eller nermest dress på seg. de skal vel få ha det behagelig den første tiden. tenk og komme ut fra en deilig myk mage for å ligge i stive og klumpete klær?? det er kansje bare meg som tenker slik men det er en baby ikke en mann som skal på jobb og må se presentabel ut. jaja jeg fant en del fint på barneverden. men jeg kjøpte ikke noe, har lovet gubben at første kjøpet gjør vi sammen.
♥sjiga♥ Skrevet 12. september 2006 #34 Skrevet 12. september 2006 forreasten er det noen som vet hvor jeg kan søke for å finne liverpool stæsj til babyen. gubben er liverpol fann. og har lyst til å finne noe der. hihi syn jeg ser det. You never walk alone.
sajam Skrevet 12. september 2006 #35 Skrevet 12. september 2006 Helt enig med du om de der babyklærne som er nå sjiga! De er jo så upraktiske så godt som alle sammen. Spesielt gutte klærne! Har litt problemer med og finne klær til og med til han på to år. De er liksom så "voksne". Ikke har jeg funnet noe særlig med sparkebukser til bebbis heller, de jeg brukte sist var lånt. De jeg finner koster jo en hel liten formue syns jeg. Skal en tur på Barneverden på fredag om jeg orker, skal innover den veien. Gir opp den der jordmora på helsestasjonen i byen jeg. Nå har hun byttet timen min for tredje gang! Blir rar av mindre jo ) Ringte ned dit i sted og ble anbefalt av kontordamen og prøve å få kontroll på føden, siden jeg ikke har vært hos legen siden den 4. og skal til kontroll hver uke nå. Den nye timen nå er dagen før jeg skal til legen igjen, lite vits igrunn.
♥sjiga♥ Skrevet 12. september 2006 #36 Skrevet 12. september 2006 på barneverden hadde de faktisk mye sparkebukser.
sajam Skrevet 12. september 2006 #37 Skrevet 12. september 2006 Da må jeg nok samle litt motog krefter og stikke innom på fredag. Hvilken Barneverden butikk var du på? Da har jeg ringt til føden ang time til kontroll og de var jo overbooket delux da selvfølgelig! Fikk beskjed om og ta meg en snartur i seks-syv tida i kveld, så skulle de skvise inn en sparkeprøve og litt sånn kontroll saker. Fikk jordmor time der den 4.oktober, sånn at jeg kunne si takk og farvel til hun på helsestasjonen. Det blir fremdeles treff i morgen halv syv på Peppes???
ballong Skrevet 12. september 2006 #38 Skrevet 12. september 2006 Hei, jeg ble også oppringt fra helsestasjonen på mandag.. søren hadde jo gledet meg litt- har vært hos jordmor enda denne gangen. Men fikk time til legen med det samme så det var jo positivt overraskende.... Sees i morgen:)
mandy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #39 Skrevet 12. september 2006 Uff, apropos klær til gutten så har jeg hittil motsatte problem. Har fått låne kjempemasse klær, da jeg har tre venninner som nettopp har lagt bort de minste størrelsene. Alt er såååå søtt. Klarer ikke la vær å ta med meg en pose her og en der.. Har alt for mye, særlig når jeg tenker på hvor lite av de størrelsene man trenger.. Har også ganske mye fra førstebarnet som er kjønnsnøytrale. En del kosedresser jeg har lånt med hetter har heldigvis avtagbare hetter, da er det jo greit. Jeg kommer i morra, hvis formen tilsier det. Er sinnsykt trøtt for tiden, sovet to timer i dag..Ta meg en dupp i morra så går det nok fint. ses!
♥sjiga♥ Skrevet 12. september 2006 #40 Skrevet 12. september 2006 var på den barneverden butikken i sanvika. finnes den som er i drammen enda da hadde ikke den opphørssalg for en stund tilbake , hm mente det var noen som sa det til meg i august. men nå er jo jeg så surrete så ikke kverk meg om jeg tar feil. jeg kommer i morgen, så sant jeg ikke blir veldig i dårlig form. men tror det skal gå fint.
sajam Skrevet 12. september 2006 #41 Skrevet 12. september 2006 Den i Drammen skal visst være der den,Skilter og alt var der på torsdag da vi kjørte forbi. Den står også på nettsiden til barneverden. Nå har jeg vært på sykehuset da, alt var bra med frøkna, men mamman var utslitt. De ville helst ha meg der over natten, sånn at jeg kunne bli "slått ut" med morfin drypp i natt. Hadde nå ikke lyst til det da! Så jeg ble sendt hjem med to pinex forte og en innsovnings/avslappende tablett. Har noen helt ville "modningsrier" som jordmor kalte det og bekkenet mitt har tatt seg en forsinket sommer ferie er jeg redd. Men humøret er da der da ) Litt skiftende, men men. Da gleder jeg meg til i morgen, om jeg ikke sover fra alt ;o) Snakkes i morgen God natt
♥sjiga♥ Skrevet 13. september 2006 #42 Skrevet 13. september 2006 huff da håper du får slappet av da. ja jeg er vel bare surrete men hvorfor har jeg fått formeg at den skulle stenge? jaja sånn er det med lite nattesøvn pga leggkramper, halsbrann, do turer, og en bonde til nabo som kjører traktor på jorde til 1- 2 tia om natta. arrrrrg.
C-millan ) Skrevet 13. september 2006 #43 Skrevet 13. september 2006 Heisann... Her går d bare bra:-) Var på vektkontroll på sykehuset igår, han hadde lagt på seg 150gr på 2dager:-)) Han er så snill,vi koser oss masse. Han er våken en gang om natta som regel! Helsesøster kommer på besøk til tirsdag. Håper d er bra med dere alle sammen:-) Formen min er veldig fin, d var at noe rester som kom ut etter at vi hadde kommet hjem.. ble svimmel med engang da.. Tia går veldig fort nå... Lykke til alle sammen:-)
sajam Skrevet 13. september 2006 #44 Skrevet 13. september 2006 Høres da ut som om lillegutt trives:o) Høres ut som en veldig snill gutt og. Tusen takk for hyggelig treff i kveld da jenter ) Var kjempe koselig og snakke med noen som vet hvordan en har det igjen ) Syns alle hadde så fine mager atte ) Susa meg da, var godt du kom etter Sjiga! Er ikke så greit og huske og betale bestandig, hender ting går litt veldig rundt til tider. Kan jo ikke huske alt ) Værst er vel det at jeg har ikke vett til og bli flau en gang, er jo blitt så vant til og suse rundt. Nå skal jeg suse meg til sengs og få litt fot og legg masasje av gubben ) God natt fra susa
♥sjiga♥ Skrevet 14. september 2006 #45 Skrevet 14. september 2006 vel jeg pleier å surre selv jeg ajas.det var bra at mandy tenkte på det for det gjorde ikke jeg. hihi takker også for koslig treff og dengode kaka som raskt forsvant ned i magen min, å vet dere hva jeg fikk ikke halsbrann, det er første gang på lenge virkelig sensasjon. hihi takk for at du kjørte meg hjem ballong. mannen min hadde fått den meldingen av søsteren min men han hadde ikke fått tak i den nye leieboreren så det ble tom henger hjem gitt, skikkelig bomtur. jaja får vente til mamma kommer hjem igjen fra varmere strøk og hente den da. jeg har sovet forlenge i dag og er helt ør i hodet, at man ikke lærer.
mandy Skrevet 14. september 2006 Forfatter #46 Skrevet 14. september 2006 Ja takk for i går ja! Kjempekoselig. Den kaka jeg spiste var også bare utrolig deilig. Må nok ta en tur snart igjen! ( noen som blir med nå? ) Har hatt en aktiv dag med sykebesøk til min søte bestemor på sykehuset, Hentet julie i barnehage tidlig og kost oss hjemme. Julie blitt mammadalt nå, og ville ikke i barneh i dag. "vil være hos mamma". Høres ut som om du har det fint da C-millan. Si ifra om du vil ha turkompis en dag, for her vil jeg gjerne bevege meg litt. Ringte føden igjen i går for å høre om jeg kan få aakupunktur snart.. Neida, ikke før uke 40. Deyt hadde de nemlig begynt med før sommeren.. Særlig.. Så jeg får ringe til uka igjen. Starter nestemann ny tråd kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå