Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er ny ringerike side, da den forrige er rimelig lang nå...Men dere fikk med dere forrige meldinga mi håper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent litt må sjekke, ja da fikk med forige melding jeg.

blir deilig å slippe å skrolle så langt nedover for å se hva som er nytt.

Skrevet

Du så at C-millan har fått baby ja? Og se min overskrift til ny side: 6/8. Er vel strengt tatt september nå da men... Pytt pytt..

Skrevet

ja jeg så at du hadde skrevet 6/8 men tenkte at jeg ikke trengte å si noe for det. men den meldingen om c-millan sto ikke på tråden da jeg sjekket?? hum. det var rask gutt for jeg si, 20 minutter. jaja så lenge det gikk fint. det er ikke alle som kjenner riene og veene før pressveene da. jeg så hun skrev hun var sliten igår eller noe.

misunner henne jeg å for jeg er faktisk lei av å gå her og være så redusert. og vente på at den lille skal komme. men jeg ser jo helst at jeg går gravid tilnermet termin for babyens skyld så da må jeg finne på noe annet mens jeg venter.

nå er det ikke lenge til det er din tur da mandy.

Da hadde c-millan rett hun trodde hun fikk gutt og det gjorde hun. og jeg finner forhåpentlig ut på mandag hva det blir. så får vi se om vi slipper å diskutere navn eller om vi må finne guttenavn å. hihi jeg tror det er gutt så det er vel derfor vi ikke kan bli enige om akkurat det.

Skrevet

Hei hei!

Omsider hjemme igjen etter en helvetes tur til Drammen sykehus med dattern vår. Hun var blitt helt dehydrert og hadde et fryktelig lavt blodsukker. Ringte sykehuset ca halv sju i går kveld og fikk beskjed om og forte oss ned til dem. Da vi kom dit måtte vi bare vente på akutt mottaket i 5 j....timer før det kom noen lege. Så ble vi sendt til feil etage og måtte vente der en liten stund før vi kom til rett plass, hvor vi igjen måtte vente en time for og få intravinøs(???). Klokken ble jo borti 4 før vi omsider kunne legge oss!!!! KNURRRR!!!!!! Hun har gått ned 4,5kg på en uke stakkar, men er heldigvis på bedringens vei nå :o)

HIPP HURRA for C-millan :o) Gratulerer kjempe masse da :o)

Jeg vil og ha bebbisen min nå!!! Føler meg som en elefant her jeg vagger rundt :o)

Skal krysse fingrene for at de ser hva slags kjønn det er sjiga :o)

Nå skal jeg bare gå og dusje av meg litt sykehuslukt og ta en tidlig kveld, er helt utslitt :o)

God natt

Skrevet

Stakkar deg!!! 4,5 kg på en uke? Så fikk dere lov til å dra hjem igjen? Håper hun kommer seg fort da..

Fikk bilde av babyen til C-millan i stad på mobilen. var sååå søt. 3320 og 51 cm lang. Akkurat passe det!!

Skrevet

Får helt gåsehud jeg :o) Vil også ha bebbisen min :o)

Det var akkurat passe str :o) Noe jeg sikkert kan se langt etter :o)

Skrevet

Gratulere til c-millan:)!

Vanvittig til tur i Drammen, håper alt er i orden nå!

Noen som vil treffes neste uke eller synes dere det er for tidlig ..?

Skrevet

jeg kan sikkert bli med på treff jeg. når og hvor vil man treffes da?

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne bli med jeg! Har ikke fått blitt med de siste gangene, så nå håper jeg at jeg får det til :o)

Hadde det kanskje vært mulighet og fått det til en dag etter kl 18? Da har jeg størst sjangs til og få blitt med til uka :o)

Skrevet

Hva med pizza på Peppes og en banan splitt ( he,he). Har bare vært der en gang..Kan alle dager t.o.m torsdag, reiser da på hytta. Kvelden er kjempe fint:)

Skrevet

etter kl 18 går fint.

ikke for å være vanskelig men jeg har aldri likt peppes. men er det dil alle andre vil blir jeg med.

Skrevet

Hei alle sammen!! Vært oppe halve natten med modningsrier(Ganske vonde..) hvert 4. minutt!! Roet seg i seks-tiden, så vært på kontroll, sånn vanlig hos jordmor. Nå er hodet festet( det er jeg glad for..) Og hun regnet med at de slags vonde takene jeg har hatt har gjort nytte for seg selv om det nå dabbet av. Er visst vanlig med et par sånne omganger før fødselen setter inn på ordentlig. Spennende!! Hadde ikke pakket ennå noe koffert så det har jeg gjort i dag, Trodde virkelig ting var i gang i natt.

Var innom C-millan etter kontrollen, og lillegutt var kjempesøt! Victor heter han. Var sliten i dag.

Blir med ut til uka om ingenting spennende skjer med meg før det! Tirsdag da? kl halv sju? Peppes? Bare slenger et forslag ut i luften. Samme for meg hvilken dag.. ( Kaka på peppes er deilig da... )

Skrevet

Var det noen som sa kake på Peppes halv sju på tirsdag???? Er der garantert :o) Liker det jeg =0)

Har hodet festet seg??? Er ikke du 2.gangs da? Fikk beskjed da jeg gikk gravid med nr 2 og har fått beskjed nå om at det skjer veldig sjeldent på flergangs fødene. Hmmm.... Leger altså :o)

Sitter og sniffer meg ihjel her, hun som bor i 1. har laget noe mat som lukter sykt godt :o) Får helt vann i munnen. Må vel være helt tullete jeg vel? Sitter og sikler over naboen sin mat :o)

Skrevet

kake er altid godt. men tirsdag er det allidrett for snuppa og tar jeg bilen kommer hun ikke dit. kan vi ta det en annen dag??

Skrevet

Onsdag er greit for meg også! Kl halv sju da?

Jeg trodde heller ikke hodet skulle feste seg siden jeg er 2. gangs. Men jordmor mente det var det.. Det er jo en lettelse synes jeg i tilfelle vannet går.. Ikke hatt flere "modningsrier" som jordmor kaller de.. Søren også..

I dag har jeg kjøpt de aller siste tingene til baby. Det er gulpekluter ( bare vet at dette og blir en gulpeunge..) og vaskekluter, samt en gave til storesøster som jeg tenkte hun kunne få på føden, og ammeinnlegg i ull til meg selv. FERDIG!!!

Skrevet

I dag begynner forresten siste sesong av Sopranos. Noen som følger med eller?

Skrevet

Da blir det onsdag halv sju på peppes da???

Synd det ikke skjedde noe mer da Mandy, en skrur jo gjerne forhåpningene opp da.

Jeg og er godt forberedt med gulpekluter. Begge mine to har vært noen skikkelig gulpunger. Kjedelige greier igrunn.

Skrevet

Da sees vi onsdag, det blir spennende:)

Hodet festet seg ganske tidlig med andre mann hos meg...husker ikke helt når.Spørs om vi får sett deg da Mandy...

Skrevet

ok onsdag går fint.

fikk en koslig beskjed igår. mamma har blitt ferdig med å strikke et sett til babyen. og det var fint for jeg oppdaget at vi ikke hadde noe strikket i nøytral farge med tanke på at det er jo litt kaldt når nurket kommer i november så da kan jo dette brukes til hjemreisen.

det var godt å slippe å finne på noe styr der.

vet jo at hentesettet det har gubben og frøkna blitt enige om at det skal de ta seg av. så der får jeg ikke noe jeg skulle sakt. men vet jo at gubben kjøper hvit uansett og han elsker å finne klær til frøkna så det blir så bra så.

Skrevet

Det er så super koselig med hjemme strikket klær :o)

Svigers strikker et sett til frøkna vår. Begynte på det selv, men var for utålmodig :o) Hun har og heklet et kjempe fint vogn-teppe.

Tror det ender med at frøkna skal bruke hentesettet jeg hadde på meg en gang for 24 år siden, da jeg skulle hjem fra føden :o) Det er like fint.

Kjempe kos at mannen og dattern din skal fikse litt bare de to da :o)

Møtte jordmoren jeg har har til de to første på butikken i dag og hun sa hun trodde det bare var snakk om et par dager igjen for meg for barnet kommer. Magen var så utrolig lav at barnet måtte da nesten dette ut mente hun! Flira litt jeg da og sa at mulig det ser sånn ut, men tviler på at det skjer noe på et par uker enda. Har noe helt utrolig sterke kynnere nå om dagen og bebbis er MEGET rolig. Det presser sykt på nedover, men men, har enda 31 dager igjen :o) Tror ikke det skjer noe uansett hvem eller hva sier noe. Tror det når jeg endelig ligger på sykehuset =0)

God natt

Skrevet

Heisann...Nå har vi kommet hjem fra sykehuset:-)

Gutten vår skal hete Viktor.Ja,fødselen gikk fort, da slapp jeg å grue meg for den...

Lykke til dere alle sammen:-)

Vi skal på en trilletur nå:-)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Viktor :o)

Ganske kjekt med raskt fødsel synes jeg, har ikke hatt så rask som deg da. En ny og spennende følelse og ha kommet hjem med en ny bebbis tenker jeg. Ekstra spennende så lenge det er førstemann :o)

Kos dere masse :o)

Gleder meg masse til jeg skal ut på trilletur og :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...